top of page
  • Rafi Sirkis

"פודי" (FOODY) - ערוץ אוכל ישראלי חדש

עודכן: 12 באוג׳ 2018

כל מי שאוהב לצפות במגוון תוכנית בישול בוודאי ישמח על הצטרפותו של ערוץ אוכל חדש, שהוא ישראלי במהותו. שם הערוץ הוא "פודי" - FOODY - והוא עולה ב"סלקום tv". ערוץ האוכל החדש מציע מגוון רחב של תכנים מקוריים בהשתתפות שפים ישראלים ידועים ונבחרת בלוגרים פופולאריים.

בהשקת הערוץ החדש, שנערך בתל אביב, היה מפגן נוכחות מדהים של העוסקים במלאכת הקולינריה על כל ענפיה. שפים, קונדיטורים, בלוגרים, מחברי ספרי בישול, מסעדנים, עיתונאי אוכל וכמעט כל מי שעוסק בחלק היצירתי של הגסטרונומיה בישראל.


מיזם קולינרי גדול

מי שאחראית על התכנים של ערוץ "פודי" החדש היא חברת התוכן "אלין". היא יצרה מיזם קולינרי גדול המכיל מגוון תכניות בישול ומתכונים עם למעלה מ-4,000 תכנים מקוריים. לערוץ "פודי" יש אולפן טלוויזיה מאובזר שמאפשר להנגיש בו את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. מתוך היכרות רבת שנים עם הצופים הישראלים – הערוץ החדש מבטיח להגיש לצופה הישראלי את המיטב.

במהלך ההשקה אמר מיקי צימט, מנכ"ל אלין: "אלין יצרה בשנים האחרונות תכנים קולינריים איכותיים בהובלת מיטב הכישרונות. אנחנו גאים להמשיך ולהוביל בחזית החדשנות בזירת התוכן הקולינרי ולהשיק מותג תוכן חדש, המשלב בין הטאלנטים המובילים לבין הבלוגרים מעולם הקולינריה - הכוכבים של העידן הדיגיטלי.

"אחרי אלפי שעות מחקר, בישול והתאמה לצרכי הקהל הישראלי, "פודי" יציע מתכונים רלוונטיים לכל אחד בהתאמה אישית, בנוסף לשלל תכנים בעולמות האוכל והבישול. "אלין" אף הקימה עבור פודי אולפן טלוויזיה קולינרי ייעודי, המאפשר לנו ליצור ולהציע מגוון פורמטים עדכניים, קצביים ומהנים".


קולינריה בדיגיטל

בזכות שיתוף הפעולה בין "פודי" וחברת סלקום tv יוכלו צופי הטלוויזיה ומשתמשי הדיגיטל לקבל, במקום אחד, את כל הצרכים הקולינריים שלהם.

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלויזיה ותוכן בקבוצת "סלקום", אמר במהלך ההשקה: "סלקום tv חוללה את מהפכת הטלוויזיה שנמשכת גם בימים אלו עם בשורת הצפייה החדשה ומהפכת המחירים. אנחנו מתקרבים לחציית רף ה- 200 אלף לקוחות, דבר המעיד יותר מכל שסלקום tv הוא שירות טלוויזיה אהוב עם לקוחות שנהנים משפע עצום של תכנים. ערוץ "פודי" בסלקום tv הופך לערוץ ה- 70 במספר של השירות, אנו נמשיך להוביל, לחדש ולהפתיע את שוק הטלוויזיה עם תוכן חדשני, צעיר ובועט".

ערוץ "פודי" ישודר רק בסלקום tv 24 שעות ביממה והוא כלול בחבילת ה- 99 ש"ח של השירות ללא עלות נוספת. באמצעות חב' סלקום tv ניתן יהיה לראות את תכניות הבישול של "פודי" לא רק על מסך הטלוויזיה אלא גם במחשבים ביתיים, במחשבים ניידים ובטלפונים הסלולאריים.


תכנים בערוץ "פודי"

בין השפים שאפשר יהיה לראות את התוכניות שלהם ב"פודי" אפשר למנות את:

· שגב משה

· ישראל אהרוני ובתו תמרה

· ניר צוק

· קרין גורן

· מיקי שמו

· דודו אוטמזגין

· שי-לי ליפא

· הילה אלפרט ומאיר אדוני

· איילת הירשמן


בין הבלוגרים שייקחו חלק בערוץ החדש אפשר למנות את:

· רחלי קרוט, בעלת הבלוג "קרוטית" שהיא גם העורכת ראשית של "פודי"

· רותם ליברזון, בעלת הבלוג "טיפול בבישול"

· עז תלם, בעל הבלוג ""The Kitchen Coach

· אולגה טוכשר, בעלת הבלוג "המרכיב הסודי"

· אפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג "אז מה את עושה כל היום"

· אינס ינאי, בעלת הבלוג "תיק אוכל"


טכנולוגיה

ערוץ FOODY ישודר בתפריט הערוצים של סלקום tv ללא עלות נוספת. זה יהיה שירות 24/7 שכולל אפשרות הקלטה מובנית של כלל התוכניות שבוע לאחור. הערוץ יהיה זמין לצפייה בכלל המסכים והפלטפורמות, לרבות מכשירים ניידים, טאבלטים, אפל TV, אנדרואיד TV, סמארטTV


לצפייה בטריילרים הקליקו:

טריילר ערוץ פודי https://youtu.be/rjlvwuiycHI

טריילר בלוגרים https://youtu.be/_4nT7-MZvgs

bottom of page