top of page
  • Rafi Sirkis

Tea Bar של ויסוצקי בשוק הפשפשים

עודכן: 13 באוג׳ 2018

ביום קיץ חם הלכנו להתרענן בשוק הפשפשים עם...כוס תה. אבל זו לא הייתה כוס תה מסורתית, שבוחשים בה בכפית את הסוכר – אלא היה פה חידוש עולמי של בר תה, שמגיש הרבה דברים חוץ... מכוס תה חם.

שלום זיידלר, מנכ"ל חברת ויסוצקי, פתח, ברחוב נחמן בשוק הפשפשים, בין מסעדות שוק לחנויות של רהיטים משומשים מוסד שעוד לא נראה כמוהו – בר תה. כשהדגש הוא על המילה בר, עם תפריט משקאות צבעוני, ברזי מזיגה, מכונות ברד וכן, אפילו בקבוקי אלכוהול.


המקום בנוי ומאורגן כמו בר של בירות. יש שם שורה של שישה ברזים, שבדרך כלל מנפיקים שישה סוגי בירה. אבל כאן הם מנפיקים ששה מינים של תה קר. על השלטים שעל הידיות מתנוססות האות W המוכרת מן האריזות של תה ויסוצקי. ומאחורי שורת הברזים ניצב בר-מן, שיודע ללהטט עם כוסות המתכת שבהן מכינים קוקטיילים. כאן, הבסיס לקוקטיילים הם חליטות תה למיניהן. הבסיס לקוקטייל קוסמופוליטן, למשל, הוא חליטת פירות יער, והבסיס למוחיטו הוא תה ירוק עם לואיזה ולימונית.

ולמי שרוצה להתרענן בלי אלכוהול עומדות מאחורי הבר-מן מכונות ברד בטעמים של תות ואבטיח, פירות יער, ואפילו צ'אי לטה. ויש גם משקאות המוגשים על קרח גרוס, ממיטב מבחר המשקאות של ויסוצקי.

בפתיחה החגיגית, שאליה הוזמנו עיתונאים, צלמים, ידוענים וידועניות – הוגש מבחר יפה של נשנושים לצד המשקאות.

כתובת:

רחוב רבי נחמן 5,

שוק הפשפשים

יפו

שעות פתיחה:

בימים א'-ה' בשעות 11:00-23:00,

ביום שישי עד כניסת השבת

ובמוצ"ש משעה אחרי צאת השבת

להורדת תפריט המשקאות הקליקו כאן

bottom of page