top of page
  • Rafi Sirkis

טעימות של תפריט הקיץ של קפה ג'ו

חברת קפה ג'ו פותחת את הקיץ הקרוב עם תפריט ספיישל חדש לקיץ 2018, המצטרף לתפריט הרגיל שלהם. כדי להתרשם מהתפריט החדש הלכנו לסניף קפה ג'ו בקניון עזריאלי. שם יש להם סניף במסדרון הרחב, בקומה השנייה, המוליך לחנות של זארה. קשה לראות את השלט של בית הקפה אבל בכלל לא קשה לראות את השולחנות והכיסאות הרבים שלהם הנמצאים בשטח המסדרון הרחב. <br>

טעמנו מהמנות והתרשמנו מהן ואת רשמי הטעימה תוכלו לקרוא בהמשך

לפרטים על הסניפים, ועל מוצרי הקפה היכנסו לאתר: https://www.joe.co.il

להורדת התפריט הראשי של קפה ג'ו הקליקו כאן

להורדת תפריט הקיץ הקליקו כאן


טעימות של תפריט הקיץ של קפה ג'ו

חברת קפה ג'ו פותחת את הקיץ הקרוב עם תפריט ספיישל חדש לקיץ 2018, המצטרף לתפריט הרגיל שלהם. כדי להתרשם מהתפריט החדש הלכנו לסניף קפה ג'ו בקניון עזריאלי. שם יש להם סניף במסדרון הרחב, בקומה השנייה, המוליך לחנות של זארה. קשה לראות את השלט של בית הקפה אבל בכלל לא קשה לראות את השולחנות והכיסאות הרבים שלהם הנמצאים בשטח המסדרון הרחב.

כשטעמנו מהמנות ליוו אותנו נדב קמיל מנהל השיווק והפיתוח העסקי של הרשת, וסיון ברק אוחיון שהיא הבריסטה הראשית של הרשת, ונמצאת כבר 12 שנים בחברה.

אחד המוצרים המזוהים ביותר עם הרשת הוא הבייגל האמריקאי. למקימי הרשת, דיוויד קליין ודב גולדפרב, יש שורשים אמריקאיים והם החליטו להגיש בבתי הקפה שלהם בייגלים אמריקאיים, אותם הם מייבאים רק לצרכי הרשת. מה שמאפיין את הבייגל האמריקאי שיש בו הרבה בצק וחור קטן באמצע. וכך, כשחותכים את הבייגל אפשר להשתמש בכל חצי ממש כמו בפרוסת לחם.

התחלנו את הטעימה עם שתי מנות בייגל:

1 בייגל” פלורנטין“ עם פטריות

על כל אחד מחצאי הבייגל הקלוי היו מונחות פטריות מוקפצות עם בצל, מעליהן ביצה עלומה ורוטב הולנדז (ס"ה 2 ביצים למנה). ליד הבייגל יש תלולית של לבנה מתובלת, ועליה סלט של עלי רוקט. המנה הגיעה במהירות, כשהביצים העלומות ורוטב ההולנדז חמים בדיוק כמו שצריך.

2 קראנץ

מנת הבייגל השנייה שהזמנו מזכירה באמת את דרך ההגשה של מנות בייגל באמריקה. לאחר שחצו את הבייגל מילאו אותו בגבינת מוצרלה, פרוסת עגבנייה, זיתים שחורים מגולענים ורוטב שום. ואז סגרו את הבייגל והכניסו אותו לטוסטר. את הבייגל הזה מגישים עם קערית קטנה של זיתים.

3 סלט קיץ עשיר

רשימת המרכיבים של הסלט הזה, המופיעה בתפריט הקיץ המיוחד היא ארוכה ומפורטת: עגבניות שרי, מלפפון, גזר, אפונת גינה, בצל סגול, אגוזי מלך, רוקט, פלפל חריף, ופלחי תפוח עץ ירוק. על כל השפע הזה מגיעה ערימה של גבינה בולגרית לבנה מגוררת. הסלט מתובל ברוטב ויניגרט הדרים וסילאן ומוגש עם לחם וחמאה.

חשוב לשים לב לפלפל החריף שמסתתר ברשימה. היות ולא ביקשנו מהמלצר להקטין את כמות הפלפל החריף – המנה שהגיעה הייתה חריפה מדי לטעמנו, והלחם והחמאה עזרו לכבות את האש שבפה...

4 סמודי אפרסק-דובדבן

משקה מרענן, המתאים לימי הקיץ החמים, נקרא סמודי אפרסק-דובדבן. זהו משקה צונן המורכב מאפרסקים, דובדבנים, זרעי צ‘יה וקרח גרוס.

5 אפוגטו קר

היות ואי אפשר להיות בקפה ג'ו מבלי ליהנות מהקפה המשובח שלהם הזמנו את האפוגטו הקר. בספל קפה הגיע כדור של גלידת וניל ששפכו עליו שוט אספרסו משובח. הצירוף של הגלידה הקרה והאספרסו החם יוצר משקה מצוין המתאים לקיץ.

אודות קפה ג'ו:

חברת קפה ג'ו מונה כ-250 סניפים ונקודות מכירה ומובילה מזה 21 שנים את תרבות הקפה האיכותי. הרשת מציעה חווית אירוח אדיבה ומקצועית בה הקפה האיכותי של ג'ו עומד במרכז הפעילות ומלווה במזון איכותי. התפריט הדינמי והמתחדש נוצר ע"י הצוות הקולינרי של הרשת. החברה מעסיקה חברת ייעוץ בינלאומית המזהה טרנדים בארץ ובעולם. את הטרנדים האלה מתאימים לחיך הישראלי ולרמת המחירים העממית של הרשת. קפה ג'ו נותנת בתפריט שלה מענה לצרכים מגוונים של קהלים שונים עם מבחר רחב של מנות טבעוניות, ללא גלוטן, ללא סוכר ועוד. פיתוח וחידוש התפריט מתבצע בצמוד לתזונאית, כאשר קיים דגש על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר.

מפעל הקפה של הרשת, הנמצא בחולון, קולה מידי שנה מעל 300 טון של פולי קפה, אשר מוגשים כתערובות קפה ייחודיות ומשובחות הן בסניפי הרשת והן במאות בתי קפה, מסעדות ובתי מלון מובילים ברחבי הארץ.

לפרטים על הסניפים, ועל מוצרי הקפה היכנסו לאתר:

להורדת התפריט הראשי של קפה ג'ו הקליקו כאן

להורדת תפריט הקיץ הקליקו כאן

bottom of page