top of page
  • Rafi Sirkis

סניף חדש של רשת Black בקניון גבעתיים

השבוע הלכנו לבקר את צחי בוקששטר, ידידנו הוותיק, בסניף החדש של הרשת הוותיקה שלו Black (בלאק), שנפתח בקניון עזריאלי גבעתיים.


כאשר רשת מסעדות פותחת סניף מספר 20, זו כבר סיבה למסיבה. וכאשר נזכרים שהרשת קיימת כבר כ-14 שנה זו באמת הוכחה שהם בוודאי עושים משהו טוב מאוד.


הסניף הזה, כמו סניפים אחרים של בלאק שנפתחו בקניונים, מתפרש על גודל ממוצע של 100 מ"ר עם 130 מקומות ישיבה, כולם לאורך מעקה זכוכית שמאפשר להשקיף לחנויות ולתנועת הקהל למטה.


המטבח עצמו, עם דוכן "טייק אוויי" נמצא במקבץ מסעדות בקניון. ההשקעה הכספית בסניף הזה עומדת על כ- 3 מיליון ₪.



הרשת , בבעלותם של השף צחי בוקששתר ואיש העסקים איציק אדרי מובילה את המהפכה בתחום מסעדות הבשר וההמבורגרים בארץ. צחי בוקששתר מרכיב תפריט עשיר עם מגוון מנות מיוחדות ומתכונים בלעדיים, המתעדכנים מדי תקופה בכל הרשת.


באירוע פתיחת הסניף החדש אמר איציק אדרי, שותפו של צחי: "רשת Black ממשיכה להרחיב את פעילותה בערים מרכזיות ולהיענות לבקשת הקריניבורים שנהנים מבשר מוקפד וממנות ייחודיות. אנחנו מתרחבים לכל נקודה בארץ על מנת להעניק ללקוחותינו בכל רחבי הארץ את החוויה המושלמת".


אנחנו משתדלים להמעיט באכילת פחמימות ובצקים, וגילינו בביקורנו שאת מנות הדגל של הרשת אפשר להזמין גם ללא הלחמנייה.



התחלנו עם "כנפיים לוהטות" - כנפי עוף עסיסיות בציפוי ברביקיו שאוכלים בידיים. ולשולחן הגיעו גם צ’יפס בטטה שהוגש עם שני רטבים.


למנות עיקריות הזמנו:

פיקנייה בורגר - המבורגר עסיסי וטעים במיוחד, עשוי מנתח הבשר הכי אהוב בדרום אמריקה ושום קונפי, אבל בלי הלחמנייה.

אנטריקוט בורגר - המבורגר מאנטריקוט טחון



כתוספת ביקשנו וקיבלנו סלט כרוב אדום שכולל - כרוב סגול, גזר, פטרוזיליה ומעט שמן זית.



במהלך הארוחה שוחחנו ארוכות עם צחי על המסעדות בחו"ל שהוא עבד בהן בגרמניה שוודיה ושווייץ, על מסעות באופנוע בהרים ועל הלימודים האקדמיים שלו עכשיו.

היה כיף. מומלץ להגיע.

bottom of page