top of page
  • Rafi Sirkis

חדשות מ"פיתה מונטנה" – מקום חדש בנמל תל אביב

בכניסה לתחום נמל תל אביב, במקום שפעם הייתה "גלידה מונטנה" האגדית, נפתח מקום חדש הנקרא "פיתה מונטנה". "גלידה מונטנה" הייתה גלידרייה שנחשבה למקום בילוי מועדף על בני הנוער בתל אביב בשנות ה-60 וה-70, ובקופות השתרכו אז תורים ארוכים. סדרת סרטי אסקימו לימון כוללת סצינות רבות המתרחשות ב"גלידה מונטנה".


לאחרונה הקימו השפים דויד אלמקייס ויוסי שיטרית, בעלי קבוצת "דוד ויוסף", דוכן משודרג לשיפודי בשר בשם "פיתה מונטנה". במקום גלידה מגישים שם עכשיו מבחר מיני בשרים המוגשים בעיקר בפיתה, אך לא רק. ביקרנו במקום, פגשנו שם את השף יוסי שיטרית וטעמנו שם שתי מנות להתרשמות.


המקום החדש הוא נקי ומצוחצח. מלבד הדוכן עצמו, שממנו מזמינים ממנו כדיט לקחת וללכת, יש אפשרות לשבת ליד שולחנות שמסביב לדוכן. גם בערב של יום חם נשבה במקום בריזה נעימה מהים הסמוך. היה ממש נעים לשבת ולהתנסות במבחר של "פיתה מונטנה".


"אנחנו מכינים את האוכל הכי בסיסי שהוא גם הכי אהוב" אומר השף יוסי שיטרית. "אנחנו מקפידים על איכות הבשר ועובדים עם קצב-בוטיק שמספק לנו בשר משובח ממנו אנחנו מכינים את הקבבים שלנו, את ה'מונטנה סטייק' החתוך דק דק ואת שאר הבשרים, העוף, הפרגיות ואפילו הפינוק המיוחד שהוא כבד אווז צלוי. לאוהבי החריף יש גם נקניקיות מרגז 'חריפות אש'."


רוב המנות מוגשות בפיתות טריות. בתוך כל פיתה יש, בנוסף לבשר או העף, גם סלט, פרוסות בצל, וטחינה. בדי להתרשם מהקטגוריה הזו הזמנו מנת קבב בפיתה


קבב בחצי פיתה

אבל יש גם מנות המוגשות על קרש עץ מצופה נייר מתאים. וכך מגיעות גם התוספות לצד הבשר. כמו למשל סלט קטן קצוץ, חצאי תפוחי אדמה צלויים, וכן פרוסות עגולות של בצלים וחצאי עגבניות צלויים על הגריל. לשולחן מגיעות גם קעריות קטנות של רטבים: טחינה, עמבה ואריסה חריפה. מהקטגוריה הזו הזמנו את מנת כבד האווז, שהיא המנה היקרה ביותר בתפריט.


כבד אווז עם תוספות

בזמן ההמתנה למנות שהוזמנו קיבלנו לשולחן מבחר תוספות מהגריל ומבחר רטבים.

תמונה תוספות מהגריל ומבחר רטבים.

רטבים ותוספות מהגריל

כשיושבים שם נהנים לא רק מהבריזה אלא גם ממוזיקה נעימה של הסיקסטיז והסבנטיז. אותה תקופה שגלידת מונטנה הייתה מקום מפגש לאנשים צעירים ומאוהבים, כזכור מסדרת סרטי "אסקימו לימון".


מפעם לפעם מגיעים השליחים של WOLT על קורקינטים חשמליים, או אופניים, ומעמיסים לתוך הקופסאות הכחולות הגדולות, שלובשים על הגב, משלוחים שהוזמנו באמצעות אפליקציית WOLT שירות מקוון להזמנת מזון ואספקתו עד הבית.


מבצע לילידים בתקופת החגים:

במהלך החגים מוצעת ארוחת ילדים הכוללת חצי פיתה קבב וכוס גזוז ב 19 ₪ בלבד !


כשרות:

כשר בהשגחת רבנות ת״א.


כתובת:

פיתה מונטנה : התערוכה 7 נמל תל אביב


שעות פתיחה:

א׳ - ה׳ 11:30 -02:00.

ימי חמישי עד 03:30.

ימי ו׳ - 11:30 ועד כשעה לפני כניסת שבת.

שבת - שעה לאחר יציאת שבת - 02:00.


טלפון לבירורים : 03-7980757


תפריט: 10% הנחה ללובשי מדים - שוטרים וחיילים.




bottom of page