top of page
  • Rafi Sirkis

הרברט סמואל, הרצלייה – המסעדה הכשרה הטובה בעולם

מסעדת הרברט סמואל הרצליה, זכתה בפרס The 2019 World Luxury Spa and Restaurant Awards .


רשת המלונות העולמית מריוט בחרה במסעדה להיכלל בפרויקט היוקרתי - "A Taste of Good Travel". במסגרת הפרויקט נבחרו 10 שפים מובילים, מ-10 יעדים אטרקטיביים בהיבט הקולינרי, מכל העולם. בין היעדים שנבחרו: לונדון, ונציה, ורשה, פריז, מינכן, סרדיניה, והרצלייה. השפים שנבחרו להיכלל בפרויקט מייצגים מסעדות שף יוקרתיות מובילות בבתי מלון של מריוט ביעדים אלה. צוות צילום של מריוט הגיע לישראל וצילם תוכנית בעברית עם השף מור כהן – השף של המסעדה.

מדובר בהישג מרשים ביותר עבור השף הצעיר, ולמסעדת הרברט סמואל, אשר רק לאחרונה זכתה בתואר – המסעדה הכשרה הטובה בעולם.



שף המסעדה, מור כהן, מסר "אנו גאים ונרגשים להיכלל בפרויקט. צוות הקולינריה ואנוכי שוקדים מדי יום ליצור תפריט המושתת על חומרי גלם מקומיים ובהתאם לעונות השנה. חומרי גלם אלו מספקים השראה לתפריט המשלב מנות ים תיכוניות יחד עם טעמים ממקומות רחוקים בעולם. אנו מקפידים על שמירת מקצועיות, טריות, איכות חומרי הגלם, יצירתיות וחדשנות על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שאורחינו וקהל לקוחותינו מורגלים בהם במסעדות השף בעולם, ועושים כמיטב יכולתנו לרגש ולהפתיע בכל פעם מחדש"

כדי לתת קצת מהטעם הבינלאומי של הפרויקט מצורפים לינקים לכמה מהסרטונים שהפיקה מריוט. בכל הסרטונים יש בתחתית המסך תרגום לאנגלית:

הרצלייה:

לונדון:

פריז:

ורשה:

מינכן:

bottom of page