top of page
  • Rafi Sirkis

המקררים החדשים של Beko עם טכנולוגיית HarvestFresh המהפכנית

מותג מכשירי החשמל מהמובילים באירופה Beko , השיק סדרת מקררים חדשה. הסדרה נקראת HarvestFresh והיא מציעה טכנולוגיית תאורה חדשנית, בתוך המקרר, שמסייעת בשמירה על תכולת הוויטמינים בפירות ובירקות טריים, המאוכסנים במגירות שקופות במקרר.


שלושת צבעי התאורה במקרר

הטכנולוגיה, HarvestFresh , שפותחה במיוחד עבור מקררי Beko, עושה שימוש בתאורה בשלושה צבעים (ירוק, כחול, אדום) וחושך, המדמים ביחד את מחזור ה- 24 שעות ביממה.


טכנולוגיית HarvestFresh פותחה בהשראת הטבע והשפעתו על פירות וירקות, על מנת שהצרכנים יוכלו ליהנות מתזונה ואורח חיים בריאים יותר. הטכנולוגיה מסייעת בהארכת הטריות של פירות וירקות במקרר, שומרת על ערכם התזונתי ועל תכולת וויטמינים עשירה לפרקי זמן ארוכים יותר.


התאורה הצבעונית מייצרת תהליך מלאכותי של פוטוסינתזה באמצעות דימוי של מחזור האור בטבע, הכולל גם זמני חשיכה. היא מאפשרת סביבה חיה וטבעית לפירות ולירקות במקרר, גם זמן רב לאחר שנקטפו. האור הכחול מדמה זריחה ומאיר את הפירות והירקות במהלך 4 השעות הראשונות של מחזור התאורה, האור הירוק מסמן את שעות הצהריים המאופיינות באור השמש החזק ביותר, שלב זה נמשך לאורך שעתיים, והאור האדום מחקה את התאורה בשעת השקיעה במשך 6 שעות. במשך 12 שעות הלילה אין כלל תאורה.


בזכות טכנולוגיית HarvestFresh החדשנית של Beko נחשפים הירקות והפירות במקרר למחזור התאורה שבטבע. מחקרים שנערכו על-ידי חברת המחקר Intertek העלו כי HarvestFresh מסייע בשימור רמות ויטמין A וויטמין C בעגבניות, גזר, סלרי, פלפל ירוק ותרד. המחקר השווה את רמת הוויטמינים הללו לאורך 5 ימים, בהשוואה לאותם מוצרים שלא הוחזקו בטכנולוגיה זו.


בולנט סן, מנכ"ל Beko ישראל, אמר: "אנחנו גאים להשיק בישראל את סדרת המקררים החדשה שלנו בטכנולוגיית HarvestFresh, המאפשרת שמירה על טריות הפירות והירקות לאורך זמן רב יותר. טכנולוגיה זו, השומרת על הטריות, הרעננות והוויטמינים של הירקות והפירות בדיוק כמו בטבע אף מספר ימים לאחר רכישתם, מעודדת את הצרכנים בסופו של דבר לשמור על תזונה ואורח חיים בריאים".


יריב תלם, מנהל תחום Beko בברימאג אמר: "אנו שמחים להמשיך ולהביא לקהל הישראלי שנה אחרי שנה את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבית Beko. אנחנו בברימאג, היבואנית הרשמית של Beko בישראל, מציעים לצרכן את סדרת המקררים HarvestFresh במחירים אטרקטיביים ובפריסת חנויות רחבה".


מקפיא תחתון ומקפיא עליון

טכנולוגיית HarvestFresh תהיה זמינה בדגמי מקררים נבחרים של Beko בישראל: מקרר מקפיא עליון, מקרר מקפיא תחתון ובמהלך הרבעון האחרון של שנת 2021 גם במקרר 4 דלתות.

אודות Beko

בקו הוא אחד המותגים המובילים בעולם והצומח ביותר באירופה בשוק מוצרי החשמל הלבנים לבית.

לבקו יש פעילות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. בישראל, באמצעות היבואנית ברימאג, המשמשת כיבואן הרשמי של המותג בישראל הוא נמכר כבר 20 שנה.


בקו מתמחה בייצור מוצרי חשמל ביתיים בטכנולוגיה מתקדמת ומחירים תחרותיים תוך שאיפה לשמירה מרבית על איכות הסביבה. מוצרי החברה משמשים למעלה מ-400 מיליון צרכנים ברחבי העולם. בשנת 2017 Beko זכתה בפרס "שותף השנה" של ENERGY STAR מטעם ארגוני איכות סביבה, על תרומתה יוצאת הדופן לשמירה על הסביבה באמצעות יעילות אנרגטית. באותה שנה, החברה זכתה בפרס TWICE VIP בקטגוריית יעילות של מדיחי כלים.

בקו הינה נותנת החסות הרשמית של קבוצת הפאר ברצלונה בכדורגל והספק הרשמי של ליגת האלופות האירופאית.

bottom of page