top of page
  • Rafi Sirkis

קפה JOE משיקה את JOE & GO

הסניף הראשון של JOE & GO נפתח בדיזינגוף סנטר ועד סוף שנת 2019 צפויים להיפתח 5 סניפים נוספים תחת אותו הקונספט. הקונספט מתמקד בצריכה מהירה של קפה איכותי–עם מבחר מנות מזון מוקפדות. עם פוטנציאל צמיחה עסקית גבוה

התפריט של JOE & GO כולל מאפים, כריכים, גריל טוסטים וסלטים. כמו כן, ניתן למצוא בסניפים מוצרים כגון: קפסולות קפה ג'ו, קפה קלוי ואביזרים נלווים מעולמות הקפה. התפריט מופיע על מסך וידאו גדול, המהווה קיוסק אלקטרוני, שבאמצעותו מבצעים את ההזמנה.


צילומים: דניאל לילה ורפי סירקיס

עמי שם טוב, מנכ"ל קפה JOE אמר באירוע ההשקה של הסניף הראשון, בדיזינגוף סנטר בתל אביב: "בשנים האחרונות החברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח והרחבת הפעילות של רשת בתי הקפה, כך שתתאים למגמות המשתנות בענף בארץ ובעולם. מזה 21 שנים קפה JOE מתמחה בייצור קפה איכותי בישראל ולכן,כתפיסה אסטרטגית,בחרנו להתמקד בקפה כמוצר המוביל בקונספט הזה.

"המיקוד בקפה, יביא להגדלת הרווחיות הן בסניפי Joe&Go והן בסניפי רשת קפה ג'ו. לאור השינויים שעובר ענף ההסעדה בישראל, המודל העסקי של Joe&Go מבוסס על השקעה ראשונית נמוכה יחסית לנהוג בשוק בתי הקפה ועל מקסום הרווח התפעולי. כפועל יוצא מתפיסה זו,פעילויות קיימות עם תנאים מסחריים בלתי אפשריים, ייסגרו ובמקומם ייפתחו Back to Back סניפי Joe&Go."

קפה JOE & GO הינו קונספט חדשני של חנויות קפה ומזון קטנות המתפרסות על פני כ- 30-60 מ"ר וממוקמות באזורים בעלי תנועה גבוהה. התפיסה המנחה את הקונספט הינה "מה תרצו ליד הקפה?" מתחילים בקפה איכותי והמזון משויך אליו בעסקת חבילה. הקונספט מותאם לאופן צריכת הקפה בעידן הנוכחי, בו אנשים מחפשים מוצרי איכות במהירות ולכן יש בו דגש רב על היבטים של טכנולוגיה תומכת תפעול והזמנה מהירים.

הרשת תציע לצד הקפה מוצרי מזון טריים אשר יסופקו באופן יומי ישירות מקו הייצור הייחודי שפותח בעבור קונספט זה ע"י צוות קפה ג'ו ומיוצר ע"י מותג האיכות "לחם חם" – כל זאת על מנת לשמור על איכות מוצרים מיטבית וטריות גבוהה.


רשמי ביקור בסניף דיזינגוף סנטר

הסניף ממוקם בחנות הפונה אל שטח ציבורי גדול עם תנועת לקוחות ערה. בשטח הציבורי יש כ-30 מקומות ישיבה. האביזר הראשי בחנות הוא מכונת אספרסו גדולה, ויש גם שתי מכונות המייצרות ברד של קפה.

נדב קמיל, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, אירח את העיתונאים שהגיעו לאירוע ההשקה. הוא הביא לשולחנות והציג את המארזים המיוחדים שהחברה פיתחה עבור מבחר הטוסטים המוצעים ללקוחות: בתא אחד של המארז מגיע הטוסט הלוהט, עטוף בנייר, ובתא השני יש שני מיכלים קטנים של רטבים, ומיכל נוסף עם זיתים.


על חברת ג'ו קפה גורמה בע"מ

חברת ג'ו קפה גורמה בע"מ. היא מחלוצות הקפה האיכותי בישראל. החברה מייצרת מעל 300 טון קפה בשנה לשוק הפרטי והמוסדי ומפעילה במקביל 40 סניפים תחת רשת קפה ג'ו ועוד 200 עמדות קפה ""SHOP IN SHOP.בחנויות הנוחות "מנטה" ברחבי הארץ.


כשרות:

רבנות תל אביב


טווח מחירים:

אספרסו ב – 6 ₪,

קפוצ'ינו ב- 10 ₪

מאפים החל מ- 9₪

כריכים, גריל טוסטים וסלטים בטווח המחירים בין 17₪ - 40 ₪.

SUBSCRIBE VIA EMAIL

© 2023 by Salt & Pepper. Proudly created with Wix.com

bottom of page