top of page
  • Rafi Sirkis

ויטאמיקס מציגה את הדור החדש של הבלנדרים

חברת הבלנדרים האמריקאית הוותיקה הציגה את הדור החדש של מוצריה. עכשיו נוספה למכשיר הפופולארי חוכמה – יש בו תוכנות פנימיות ויש לו כושר התחברות, באמצעות בלו-טוט, לטלפון נייד או לטבלט הנמצאים בקרבתו, והמכילים את האפליקציה השולטת בבלנדר. הוא גם "מבין" את גודל המיכל המותקן עליו (יש 3 גדלים שונים), והמכלים שלו מתאימים לעבודה בתחום טמפרטורות רחב – החל מגריסת קרח בהכנת גלידה ועד כמעט רתיחה בהכנת מרק.


כדי להדגים את האיכות, ואת מידת הביטחון של היצרנים במוצר שלהם – ניתנת על המכשיר אחריות מלאה ל-10 שנים.

אירוע לעיתונאים

אירוע לעיתונאים נערך במטבח ההדגמה של היבואנית, חברת אופק חדש, הנמצא באזור התעשייה בנתניה. הכיבוד הוכן כמובן באמצעות הבלנדרים החדשים והוא כלל מבחר ממרחים ומבחר קינוחים.




הדוברים באירוע היו מנהלת המכירות בישראל אסנת חג'ג', נציג החברה סבסטיאן מקארטי, ודפנה אמון שהדגימה הכנת כמה מאכלים במכונה.


מהלך ההדגמה

קערת סמודי

המאכל הראשון שהודגם היה משקה ירוק. אבל בויטמיקס לא קוראים לו "שייק" אלא דווקא Smoothy Bowl דהיינו קערת סמודי. המחשבה מאחורי השם המיוחד הזה היא כי שייק שותים בכוס, והוא לא נחשב אוכל. אבל אם יוצקים סמודי לקערה, ומוסיפים מלמעלה חמוציות או צימוקים, פיסות קטנות של תפוח עץ, ואגוזים גרוסים ואוכלים את המנה בישיבה ובכף זו כבר חצי ארוחה לבריאותנים....



מרק כתום חם

למרות שאין במכשיר גוף חימום ההדגמה הזו הראתה כי אפשר להתחיל עם המרכיבים של מרק כתום כשהם בטמפרטורת החדר. במהלך הטחינה שהבלנדר טוחן את המצרכים נוצר חום, ואם נותנים לו לעבוד מספיק זמן מתקבל מרק מהביל.


גלידה מהבלנדר

אותו הבלנדר, למרות שאין בו אמצעי קירור, יכול לייצר גם גלידה. מקפיאים את הפירות ואת הבננות שמהם עושים את הגלידה, מוסיפים מנה גדושה של קוביות קרח ומפעילים את המכשיר לזמן הכי קצר שאפשר – ואמנם יוצאת ממנו גלידה.



bottom of page