top of page
  • Rafi Sirkis

השקה חגיגית בזום: KETOIL שמן מטבח חדש

מגפת הקורונה גורמת לשינויים רבים במהלך החיים. בימים כתיקונם, כאשר יש השקה של מוצר מזון חדש מוזמנים העיתונאים להדגמה שעושה שף מוביל, ולטעימה של מעשי ידיו. אבל בתנאים של סגר הדברים נעשים אחרת: השף שנבחר להשקה היה צחי בוקששתר, שהוא גם נטורופט וגם נחמד. צחי עבד במטבח מקצועי ומולו עמד צלם. הצלם השתדל לעקוב אחרי שלבי ההכנה של ארבעה מאכלים ואיך נראתה התוצאה הסופית של כל מאכל.


תמונות המאכלים שהודגמו



המשותף לכל המאכלים היה השימוש בשמן מטבח חדש "קטו-אויל" KETOIL שהוא שמן MCT, המתאים לתזונה קטוגנית. השמן מכיל חומצות שומן רוויות בינוניות שרשרת, והוא שמן צמחי מזוקק המופק מליבת אגוזי דקל וקוקוס מהם ממצים רק את החומצה הקפרית והקפרילית. התוצאה המתקבלת היא שמן צלול, שקוף כמים, וללא טעם משל עצמו.


התכונות של קטו-אויל

קטו-אויל אינו מתחמצן ונשרף בחימום וטיגון לעומת שמני מאכל צמחיים אחרים כדוגמת שמן זית ושמן קנולה. אינו יוצר שומן טראנס, וניתן לטגן בו יותר סבבי טיגון מבלי להחליפו.


קטו-אויל נותן כבוד לחומרי הגלם: השמן צלול וניטרלי כמו מים, ללא טעם וריח. לחציל מטוגן יש טעם של חציל, ולביצה יש טעם של ביצה ולא טעם של שמן שרוף.


קטו-אויל תמיד נוזלי, גם בקור: אינו קופא כשמן קוקוס. הוא מעולה לשימוש גם באפיה ושומר על מרקמם של המאפים.


קטו-אויל מסייע להפגת הרעב ולתחושת אנרגיה – זאת בזכות חומצות השומן הבינוניות הייחודיות לו, המייצרות רמה גבוהה של קטונים בדם בזמן קצר. דבר שתורם לעליה ברמות האנרגיה והגברת תחושת השובע.


קטו-אויל כשר– מתאים גם למאכלי חלב וגם למאכלי בשר.


השמן משווק בארץ על ידי חברת אומגה גליל שבחרה בשף צחי בוקששתר להוביל את השקתו, כמי שמשלב אורח חיים בריא ונכנס בשנים האחרונות לעולם הנטורופתיה.


כשרות

פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים


מחיר היכרות

בקבוק המכיל 1 ליטר: 65 ₪ (לא כולל משלוח)


אפשר להשיג

באמצעות הלינק:

לאתר של אומגה גליל

באמצעות הטלפון: 04-999-9524


בבתי טבע נבחרים ברחבי הארץ.

bottom of page