top of page
  • Rafi Sirkis

תפוצ'יפס, עכשיו גם בגרסה אפויה בתנור

בימים אלה, שטראוס פריטו ליי משיקה תפוצ'יפס בגרסה אפויה בתנור, עם רק 50% מכמות השומן בשני טעמים:

* תפוצ'יפס אפוי בטעם עשבי תיבול

* תפוצ'יפס אפוי בטעם יוגורט שום שמיר



קרן ברקת, מנהלת שיווק שטראוס פריטו ליי אמרה: "אורח החיים המודרני הביא לשינוי בהרגלי האכילה של הצרכנים בארץ ובעולם. אנחנו רואים שצרכנים אוכלים פחות ארוחות מסודרות ולכן מחפשים יותר פתרונות לנשנוש או לארוחה קטנה במשך היום. שינוי זה מוביל גם לצורך העולה של הצרכנים בחלופות בריאות יותר. כמותג המוביל בתחום חטיפי תפוח אדמה, וכחלק מהאג'נדה התזונתית של שטראוס, החלטנו להרחיב את היצע המוצרים של תפוצ'יפס ולהציע חטיף אפוי, מופחת משמעותית בשומן, עם כ30% פחות קלוריות בשקית, מבלי להתפשר על הטעם.

"אני בטוחה שעבור צרכנים רבים, חטיף זה יהיה החטיף האולטימטיבי לנשנוש טעים ופחות משמין. החטיפים החדשים הינם פרי פיתוח של חברת פפסיקו העולמית, שהצליחה לפתח מוצר בטעם מעולה באחוזי שומן מופחתים משמעותית, וכבר זכה להצלחה במדינות רבות בעולם. אין לי ספק שגם בארץ צפויה למוצר הצלחה משמעותית".


על סדרת מוצרי תפוצ'יפס

החטיף המוכר והוותיק קיים בישראל משנות ה -60. קו הייצור של תפוצ'יפס נרכש על ידי עלית בשנת 1991 מחברת תפוד והוחלף בשנת 1995 לקו יצור חדש ומודרני הזהה לקווי הייצור של "פריטו ליי" מקבוצת פפסיקו העולמית. בשנת 2010 שודרג הקו בשנית על מנת לספק את הביקושים ההולכים וגוברים לתפוצ'יפס ועל מנת לעמוד בסטנדרט האיכות הגבוה של חברת פפסיקו העולמית. כיום, תפוצ'יפס הינו המותג המוביל בתחום חטיפי הצ'יפס ומציע מגוון רחב של מוצרים בטעמים ומרקמים שונים.


מוצרי תפוצ'יפס האפויים מיוצרים במפעל פריטו ליי שבטורקיה.


כשרות:

כשר חלבי בישול ישראל, בהשגחת מאור הכשרות, הרב ישראל מאיר לווינגר

ובאישור הרבנות ראשית לישראל לאוכלי אבקת חלב נוכרי


מחיר לצרכן:

תפוצ'יפס אפוי במשקל: 45 גרם, נמכר במחיר זהה לתפוצ'יפס קלאסי 50 גרם.

bottom of page