top of page
  • Rafi Sirkis

תפוזינה WOW בטעמים תפוזים, לימונענע ואשכוליות

בשורה לצרכני המשקאות הקלים: תפוזינה משיקה סדרה חדשה עם חצי מכמות הסוכר עם הטעם הקיים והאהוב.


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "אנחנו נרגשים להשיק סדרה חדשה לתפוזינה, תפוזינה WOW. דרך עבודת מחקר ופיתוח מתקדמת, של צוות יפאורה, בשילוב עם חברות מתקדמות באירופה, הצלחנו להפחית חצי מכמות הסוכר כשהטעם נשאר זהה לסדרת המוצרים הקיימת".


ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן שתכלול:

· קמפיין טלוויזיה חדש בכיכובה של הפרזנטורית, רותם אבוהב ולצידה כוכב הרשת בן זיני.

· קמפיין שילוט חוצות ארצי בכיכובה של רותם אבוהב,

· קמפיין דיגיטל רחב כולל פעילויות.

תפוזינה WOW היא ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים, ויש בה ויטמינים וחתיכות פרי.

סדרת תפוזינה WOW מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים:

· תפוזים,

· מנגו,

· ענבים,

· תות בננה,

· אשכוליות,

· לימונים,

· לימונענע,

· תפוחים,

· תפוזים לייט,

· אשכוליות לייט.

bottom of page