top of page
  • Rafi Sirkis

"תבואות" מציגה לחג שבועות: פתיתי בירה - 100% טבעי

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה לחג השבועות - "פתיתי בירה" – 100% טבעי, העשויים משמרי בירה, ונחשבים למזון-על בקרב ספורטאים ושוחרי בריאות. פתיתי הבירה מהווים פתרון מצוין למי שנמנע (או ממעיט) בצריכת מוצרי חלב: מאחר שטעמם מזכיר גבינת פרמז'ן (ויש האומרים גבינת צ'דר), הם מעניקים למאפים, מרקים, פשטידות, סלטים ותבשילים - מרקם והסמכה האופייניים לגבינה.


צילום: אייל קרן

הנטורופתית יערה איכילוב כהן, מציינת כי לשמרי הבירה יתרונות בריאותיים וקולינאריים, במיוחד לטבעוניים. הם עשירים בחלבון, שהוא מרכיב תזונתי חשוב לספורטאים ובוודאי לטבעוניים שביניהם, שצורכים חלבון ממקור צמחי. השמרים עשירים בוויטמינים מקבוצה B, בדגש על ויטמין B12 (המצוי בעיקר במזון מן החי). כמו כן הם מכילים מינרלים חיוניים כמו אבץ, אשלגן וברזל. מבחינה קולינארית, טעמם המיוחד המזכיר פרמז'ן מאפשר לאכול אותם כמו שהם - בצורתם הגולמית – לבזוק מעל מנת סלט או פסטה, להשתמש בהם להקרמה ולהסמכה של מגוון תבשילים ומאפים, או להכין מהם ממרח.

פתיתי הבירה הם שמרים לא פעילים. כאשר מפיקים אותם, נותנים להם להתרבות כשהם מונחים על מצע של דבשה או קני סוכר, ואז קוצרים אותם, שוטפים, מייבשים ואורזים.

בחיפוש באינטרנט תחת השם Dried Yeast Flakes מוצאים מאות מתכונים לשימוש במוצר זה.


כשרות: פרווה בהשגחת בד"ץ בעל"ז ובהשגחת הרבנות מטה יהודה.


מחיר לאריזה של 200 גרם: 23.90 ₪.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

bottom of page