top of page
  • Rafi Sirkis

"שמרית" משיקה סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה

חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה הוותיקה והמובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום המאפים ומשיקה קטגוריית מוצרים חדשה שטרם נראתה על המדף. החברה משיקה סדרת בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה. מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. זוהי הפעם הראשונה שישווקו בצקים מצוננים היכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי, שאינם מצריכים תהליך הפשרה של שעות.


סדרת המוצרים החדשה כוללת:

בצק עלים, דפי בצק פילו

צילום: טופטאצ

בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).



בצק פיצה ובצק פריך

צילום: טופטאצ

בצק פיצה, המשמש כבסיס לפיצה, מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).


בצק פריך, לעוגיות ומאפים מתוקים, מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, עשיר בטעם מעודן למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. רק להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם).



על הבצקים המצוננים והקפואים

קטגוריית הבצק המצונן היא מהקטגוריות הקמעונאיות הצומחות ביותר בעולם. פתיחת הקטגוריה הביאה צרכנים חדשים וזאת בזכות הכנה קלה, חיסכון בזמן, והיכולת לבחור את הרכיבים והתוספות, הבצק מתאים להכנה עם ילדים והכי קרוב לאפייה ביתית. כעת מביאה שמרית, בצקים מצוננים לישראל. הבצקים המצוננים הם חידוש מהפכני ומהווים שדרוג לבצק הקפוא: קרובים יותר לבצק ביתי איכותי, חוסכים זמן ומאמץ ונותנים פתרון לבעיית צריכה ידועה – זמן הפשרה.


שוק הבצקים הקפואים בישראל נאמד במעל ל-200 מיליון ₪ בשנה. השחקניות המובילות את השוק הן תנובה (מותג מעדנות), המחזיקה בנתח שוק של 52.6%, נטו (מותג שלושת האופים) עם 12.7%, זוגלובק עם 9.5% ואסם (מותג בונז'ור) עם 5.6% נתח שוק, נתוני ינואר-מאי 2019.


לדברי יובל קמפ, מנכ"ל חברת "פאקא תעשיות" יצרנית "שמרית", ההחלטה להרחיב את הפעילות לתחום הבצקים התבססה על מחקר צרכנים שהחברה ערכה, שזיהה דרישה לזמינות וקלות הכנה המתאימים לאורך החיים המודרני. "הבצקים המצוננים נועדו לשימוש מיידי המאפשר לצרכנים לאפות מאפים על בסיס בצק באופן מיידי, ללא צורך בהפשרה או בהמתנה. להערכתנו, סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה, שתתפתח לתחום המצונן".


כשרות:

פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף.


מחיר מומלץ לצרכן:

כ- 15 – 17 ₪ ליחידה.


אפשר להשיג:

במקררים, ליד הפסטות ולא במקפיא.

ברשתות השיווק ברחבי הארץ –

בהן שופרסל, יוחננוף, יינות ביתן וחצי חינם ועוד) –


אחסון בבית עד השימוש:

במקרר הביתי ולא בתא ההקפאה

bottom of page