top of page
  • Rafi Sirkis

שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה

יצרנית שמן הזית הישראלי המובחר "משק אחיה", מתמחה בייצור שמן זית. החברה משיקה בכל שנה שמן זית ייחודי ומשובח - שמן ראשית המסיק. השמן המיוחד, הינו שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, המופק מהתוצרת החקלאית של ראשית העונה. יש לו חומציות מירבית של עד 0.5% , כאשר לשמני המדף במרכולים יש חמיצות של 0.8% .


צילום: יוסי מור

שמן ראשית המסיק נחשב לשמן הזית הטרי ביותר בשנה, ויש לו ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. השמן של משק אחיה זכה בפרסים רבים בתחרויות בישראל ובעולם. הבקבוקים נושאים את תו האיכות שמעניק ענף הזית במועצת הצמחים. שמן הזית ראשית המסיק של משק אחיה יימכר במהדורה מיוחדת עד לסוף השנה בבקבוק 750 מ"ל ברשתות המזון ובאתר האינטרנט של החברה: www.m-achiya.co.il


"ראשית המסיק" היא תקופה מיוחדת בשנה, בה עצי הזית עמוסי פרי וממתינים בדריכות למוסקים ולשיאה של ההתרחשות החקלאית. בית הבד של "משק אחיה", הנחשב לאחד מ-20 בתי הבד המובילים לייצור שמן זית, מקבל מן החקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצרים את שמן הזית המשובח ביותר. שמן הזית שמופק בראשית המסיק של כל זן תמיד יהיה עם ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. כדאי להתענג על בקבוקי השמן הללו ולנצור את הטעם החזק שלהם בזיכרון החושי, עד לשנה הבאה.


לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה" ומומחה לשמן זית ישראלי, "מטעי הזיתים של משק אחיה נמצאים בעמק שילה, ואיכות השמן המופק מושפעת מחבל הארץ הייחודי הזה. אנו ממשיכים את המסורת העברית בארץ ישראל ומגדלים באהבה ובמסירות מאות דונמים של עצי זית מזנים שונים ודוגלים בעבודה חקלאית מודרנית. בית הבד שלנו ממוקם קרוב מאוד למטעי הזיתים, ואנו משנעים אליו את הזיתים הטריים שנמסקו זה עתה, בקלות ובמהירות. לכן, הם לא מספיקים להתחמצן, וכך מתקבל שמן בעל רמת חמיצות נמוכה.

מתחילת נובמבר עד ינואר מופקת במשק סדרה מצטיינת שנקראת "ראשית המסיק", כהוקרה על החגיגה החקלאית המסורתית. השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!".


על משק אחיה

אחיה הינו מותג בוטיק המייצר ומשווק: שמן זית, יין, זיתים כבושים, ממרחים טחינה ודבש. המשק הוא חברה חקלאית בת 20 שנה שמגדלת כרמי עצי זית וכרמי ענבים, מפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד. שמן הזית של משק אחיה נבחר פעמים רבות לשמן זית הטוב ביותר בישראל. שמני הזית המוערכים של משק אחיה מוגשים במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה ואהובים במיוחד על שפים מובילים וצרכנים פרטיים בכל רחבי הארץ, שהמשותף להם הוא ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות.


צילום: אתר החברה

כשרות

פרווה למהדרין, לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין, ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.


מחיר מומלץ לצרכן

לבקבוק 750 מ"ל : כ- 39 – 45 ₪


אפשר להשיג

ברשתות המזון ברחבי הארץ.


תקשורת

טלפון 02-940-1313 :

פקס: 02-994-4411

bottom of page