top of page
  • Rafi Sirkis

שופרסל ויעקבס משיקים גבינות לשבועות

לקראת חג השבועות, שופרסל משיקה סדרת גבינות רכות ומיוחדות תחת המותג הפרטי, המיוצרות על ידי מחלבת משק יעקבס מחלב בקר.

בסדרה שתי קבוצות מוצרים:

· גבינות למריחה

· גבינות מוצרלה

צילומים: יח"צ

הגבינות למריחה בסדרה החדשה

· לאבנה: גבינה רכה בסגנון ים-תיכוני בעלת חמיצות עדינה ומרקם רך. מתאימה להגשה עם שמן זית וזעתר.

· גבינת שמנת קלאסית: בעלת 25% שומן, גבינה במרקם חלק ועשיר. טעם המאזן בין מליחות מעודנת למתיקות מעודנת.

· גבינת שמנת עם שום ושמיר: בעלת 25% שומן. גבינה במרקם חלק ועשיר עם תוספת מדויקת של שום ושמיר המעניקים טעם וארומה נהדרת לגבינה.

· גבינת שמנת עם זיתים: בעלת 25% שומן, גבינה במרקם חלק ועשיר וטעם מדויק המשלב את טעמי גבינת השמנת הקלאסית עם טעם הזיתים החמצמצים.

במבחן טעימה אצלנו זכתה גבינת השמנת הקלאסית במקום ראשון. היא עומדת בכבוד מול גבינות השמנת המשובחות, המכילות 25% שומן, הנמצאות בשוק. הן הישראליות והן המיובאות.




גבינות המוצרלה בסדרה החדשה

· כדור מוצרלה: כדור גבינת מוצרלה טרייה רכה בסגנון איטלקי בעלת טעם עדין. גבינה נהדרת לאפיית פיצה, שילוב בכריכים, סלטים, פשטידות ועוד.

· כדורי בייבי מוצרלה: כדורי פנינה לבנים של גבינת מוצרלה טרייה רכה בסגנון איטלקי בעלת טעם עדין. גבינה נהדרת לאפיית פיצה, שילוב בכריכים, סלטים, פשטידות ועוד

במבחן טעימה אצלנו זכה כדור המוצרלה הגדול במקום הראשון.

לדברי אורי קילשטיין, משנה למנכ"ל שופרסל: "מבחינת המותג הפרטי של שופרסל מדובר בהשקה חשובה המרחיבה את הצעת הערך הקיימת במקרר. כבר כיום למותג הפרטי של שופרסל נוכחות מרשימה במקרר החלב. נוכחות זו כוללת מוצרים בקטגוריות החלב הטרי והמועשר, גבינות צהובות, גבינות איכותיות (פרמז'ן, קממבר וברי), יוגורטים יווניים, שוקו לשתייה, מעדנים, שמנות וחמאה.

גודל השוק של קטגוריית השמנת, המוצרלה והלאבנה מסתכם בכ- 300 מיליון שקלים בשנה. השוק נשלט על ידי שני ספקים מרכזיים, המהווים נתח שוק משותף של כ- 80%.

על משק יעקבס:

בשנת 1936 הגיעו יצחק ורות יעקבס לכפר הרא"ה שבעמק חפר. הם הקימו במשק קטן עם פרות ועזים שגידלו וחלבו בחצר והחלו לגבן גבינות לצרכי הבית. ברבות הימים, בנם שלמה הקים רפת לתפארת - בה נחלבות הפרות שלוש פעמים ביום בעזרת ציוד חדיש ואוכלות אוכל הגדל בשדות של המשק, ללא ריסוסים ותוספים. החלב של הפרות של יעקבס משובח באיכות בלתי מתפשרת.

בשנת 1997 החליטו בני הדור השלישי להקים בצמוד לרפת מחלבה. מחברת המתכונים של סבתא היוותה בסיס למתכונים הראשונים ובעזרתה החלו במלאכת הגיבון. בהמשך רכשו בני משפחת יעקבס ידע ממחלבות מסורתיות קטנות באירופה. הייצור נעשה תוך הקפדה על תהליכי יצור מבוקרים ועל הניקיון במחלבה ובקו האריזה.

כשרות:

כל מוצרי הסדרה הם חלביים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ חוג חתם סופר

מחירים לצרכן:

גבינות למריחה, לגביע של 200 גרם: 9.90 ₪

כדור מוצרלה גדול: 8.90 ₪

כדורי ביבי מוצרלה: 11.90 ₪

על כל המחירים האלה יש מבצעים לקראת חג השבועות

ניתן להשיג:

את הגבינות ניתן להשיג בכל סניפי שופרסל ברחבי הארץ ובשופרסל אונליין

bottom of page