top of page
  • Rafi Sirkis

קוסקוס מרוקאי משובח מתוצרת DARI (דארי) עכשיו בישראל

חברת "תומר", מייבאת את הקוסקוס להכנה מהירה דארי ממרוקו. הקוקוס השתתף במבחן טעימה של תוכנית החיסכון של ערוץ 12, ודורג במקום הראשון.

צילום: עידו קימלוב

את התחרות אפשר לראות באמצעות הקישור:


הקוסקוס המשובח מיוצר במפעל DARI במרוקו – שהוא המפעל הגדול ביותר במרוקו המייצר קוסקוס. במרוקו הוא נהנה מיותר מ-50% נתח שוק, ובנוסף הוא מייצא את הקוסקוס ל-45 ארצות. החברה הוקמה כחברה משפחתית בשנת 1995. בשנת 2005 היא הפכה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה של קזבלנקה.

הקוסקוס של דארי מיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל. הוא מתאפיין בצבע צהוב ובטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד. הקוסקוס מהיר ההכנה מוצע בשני גדלים של גרגירים – דק ובינוני ובשלושה גדלים של אריזות: 350 גרם, 500 גרם וק"ג.

אופן ההכנה פשוט וקל: מכניסים 200 גרם קוסקוס לקערה. מוסיפים שתי כפות שמן זית ומערבבים. מוסיפים לקערה 200 מ"ל מים רותחים עם מעט מלח. מערבבים, מכסים ומחכים 5 דקות לספיחת הנוזלים. מסירים את המכסה ומאווררים את התוכן בעזרת מזלג, והמנה מוכנה!


הקוסקוס מתאים למגוון תבשילים ומאכלים: החל במרק הקלאסי הכולל ירקות וחומוס, עבור בתוספת למנה עיקרית או כמילוי לעוף או ירקות וכלה בסלט בשילוב ירקות, פירות, פירות יבשים או אגוזים ועוד.


על חברת "תומר יבוא ושיווק מוצרי מזון"

החברה מייבאת ומשווקת בבלעדיות מותגים מובחרים מהעולם ובהם קוסקוס DARI ממרוקו, נקטרים ומיצים 100% פרי של RAUCH מאוסטריה, Fruitango – קונפיטורות ומעדני פרי מבולגריה, פסטה REGGIA מאיטליה, MEXIFOODS – טורטיות ממקסיקו, AHMAD TEA - עשרות סוגי תה ירוק, שחור וחליטות,Piccata - קמח תירס מאיטליה, נודלס, דפי אורז, אורז ורטבים מהמזרח הרחוק, שימורי ירקות ופירות, חמוצים וזיתים מיוון, ערמונים, חרדל צרפתי, שימורי עגבניות מאיטליה, שימורי דגים, Caprimar - טונה מספרד, ועוד.

החברה מפיצה בבלעדיות גם את מוצרי לחמי, מחלבות רמת הגולן, אשבל, ברילי, רטבי תמרה, ברברי ועוד.

כשרות

פרווה למהדריןבהשגחת בד"ץ מהדרין הרב אברהם רובין ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחירים לצרכן

לאריזה במשקל 350 גרם: כ- 5.90 ₪

לאריזה במשקל 500 גרם: כ-8.90 ₪

לאריזה במשקל 1 ק"ג: כ-15.90 ₪


אפשר להשיג

ברשתות השיווק ובמכולות ברחבי הארץ.

bottom of page