top of page
  • Rafi Sirkis

קברנה סוביניון של ברקן, בציר 2017 'Reserve Gold Edition'

'יקבי ברקן', היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות, משיק לקראת חג הפסח הקרב:

קברנה סוביניון 'Reserve Gold Edition' בציר 2017 .


צילום: יח"צ

היין הופק מענבי קברנה סוביניון, אשר גדלו בכרם בן זמרה, הנחשב לאחד מאזורי הגידול הטובים בארץ.

המהדורה המיוחדת "Reserve Gold Edition" מושקת תחת סדרת רזרב שהינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

קברנה סוביניון בציר 2017 הוא יין יוצא דופן, בעל אופי מיוחד עד כדי כך, שהחליטו ביקב ברקן להשיק עבורו מהדורת זהב, כחותמת איכות המסמנת את אופיו המיוחד. בשנה שעברה הושקה בהצלחה מהדורת הזהב, אשר שברה שיאים והובילה את המותג להיות המותג הצומח ביותר בקטגוריית המחיר שלו.

לאחר תסיסה, התיישן היין בחביות עץ אלון אשר נבחרו על ידי הייננים במיוחד עבור יין זה.

ליין צבע אדום-שחור כהה. באף פירות שחורים, פירות אדומים ותבלינים, מלווים בנגיעת וניל, קפה וקלייה שמקורם בחבית. בפה גוף מלא וחמיצות רעננה. ליין סיומת פירותית, מתובלת וארוכה.

היין יתאים לבשרים בגריל, על האש, ואף למנות פסטה עשירות ותבשילי בשר ויין.

אודות יקבי ברקן

יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ליקב יש כ- 400 מדליות בהן זכה לאורך השנים. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.

כשרות:

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל, כשר לפסח.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪

אפשר להשיג:

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

bottom of page