top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין רות סירקיס

פריכיות SWEET POOF בציפוי שוקולד

מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב לעולם הנישנושים המתוקים. לאחר שהשיק לאחרונה את סדרת סוויט פוף-ענני שוקולד, כדורי תירס בציפוי שוקולד חלב ולבן עשיר, הוא נכנס לראשונה לקטגוריית הפריכיות המתוקות ומשיק סדרה חדשה - SWEET POOF– פריכיות ביס בציפוי שוקולד עשיר. הפריכיות מגיעות ב-4 טעמים:

· שוקולד חלב,

· שוקולד מריר,

· שוקולד תות,

· שוקולד תפוז.


צילום: יח"צ

פריכיות הביס של סוויט פוף מגיעות בגודל מטבע של 10 ₪. הן מהוות אלטרנטיבה נפלאה לנישנוש מתוק, נטול רגשות אשמה – 19 עד 20 קלוריות בלבד ליחידה. הפריכיות עשויות מאורז מלא, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים, ומצופות בשכבה נדיבה של שוקולד.


קרין שהין, מנהלת השיווק של POOF מוסרת: "מותג פוף הצעיר והצבעוני מביא בשורה אמיתית לקטגוריית פריכיות השוקולד המוכרת. אריזות צבעוניות ומושכות של פריכיות בגודל ביס, שמתאימות מאד גם כחטיף מתוק לילדים, וגם כנישנוש מתוק לקהל המסורתי של הקטגוריה. בחרנו להביא לצרכנים שלנו מעבר לטעמים המסורתיים של חלב ומריר, 2 טעמים נוספים שלא ניתן למצוא כיום בקטגוריה - שוקולד תות ושוקולד תפוז, שמוכרים ואהודים מאד בעולמות השוקולד".


ארבעת המוצרים החדשים של SWEET POOF מצטרפים למוצרי פוף הקיימים: סדרת פוף קלאסי בצורות תלת מימדיות, סדרת פוף PLAY, סדרת פוף CRUNCH וסדרת פוף ענני שוקולד.


כשרות

חלבי.

מיוצר בסרביה בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.


מחיר מומלץ לצרכן

למארז במשקל 70 גרם: 7.9 ₪.


אפשר להשיג:

בכל רשתות המזון.

bottom of page