top of page
  • Rafi Sirkis

סנו K3 תחנת פיתיון לתיקנים

חברת סנו משיקה את הדור הבא בעולם ההדברה, סנו K3 תחנת פיתיון, קופסא סגורה ובה פיתיון המושך ומרעיל את התיקנים המסתובבים בבית. סנו K3 תחנת פיתיון הינה פתרון חדשני, פשוט ויעיל, לחיסול התיקנים בבית וסביבתו ולמניעת התרבותם בפינות מסתור.


צילום: מוטי פישביין

התחנה מאפשרת הדברה ביתית פשוטה בשיטת עשה זאת בעצמך ללא מגע יד אדם עם החומרים. פשוט מניחים את התחנות במקומות נסתרים בבית בהתאם להוראות השימוש הרחק מהישג ידם של ילדים וחיות מחמד. הפיתיון מושך אליו את התיקנים בחיפושים אחרי מזון ומים, הם אוכלים אותו, חוזרים אל הקן שם הם נקטלים וקוטלים תיקנים אחרים. התחנות חסינות פתיחה והן עובדות ברציפות למשך שישה חודשים.

סנו K3 תחנת פיתיון היא המוצר השני בסדרת K3, המושק לקיץ 2019. לאחרונה הושק סנו K3 פיתיון ג'ל, המשווק באריזת מזרק וגם הוא פיתיון המושך בעוצמה תיקנים, בעת שהם תרים אחר מזון ומים. אכילת הפיתיון הופכת את התיקן לנשא של החומר הפעיל עמו בחזרה לנקודת המסתור, שם הוא מרעיל וקוטל את יתר התיקנים.

חשוב

יש להיצמד להוראות המפורטות בתווית - המשרד להגנת הסביבה קובע כי שימוש בתכשיר זה בניגוד להוראות התווית עלול לסכן את בריאותך ואת איכות סביבתך

בכל אריזה – 4 תחנות פיתיון

מחיר:

49.90 (לפיי אתר מייסופרמרקט)

להשיג:

ברשתות השיווק

bottom of page