top of page
  • Rafi Sirkis

סטרונגובואו: סיידר תפוחים אלכוהולי רוזה

חברת STRONGBOW היא יצרנית משקאות סיידר תפוחים אלכוהוליים ותוססים הנמכרים ביותר בעולם. סטרונגבואו היא כיום חלק מקבוצת Heineken, וחברת טמפו מוכרת את המשקאות שלה בישראל.

סטרונגבואו גולד אפל, טעם התפוח המקורי, הושק במחצית השנייה של 2015 והפך להצלחה גדולה בישראל. בעקבות ההצלחה הגדולה , טמפו החליטה להשיק בישראל בימים אלה טעם נוסף - "סטרונגובואו רוזה אפל".


צילום: יח"צ חו"ל

סטרונגובואו רוזה אפל הוא משקה אלכוהולי קליל, בעל 4.5% אלכוהול, המתאים לכל שעות היום. בדומה ליין מסוג רוזה, הוא מתאפיין במתיקות מעודנת משאר הטעמים שמציע המותג. הוא מיוצר מרכז תפוחים טבעי, ואינו מכיל גלוטן.


המשקה סטרונגובואו רוזה אפל מהווה אלטרנטיבה מושלמת למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן.


אנחנו דגמנו את שני המשקאות בכוס מלאה בקרח, כפי שממליצה החברה. שניהם היו מרעננים ופירותיים, ובהחלט היוו תחליף טוב מאוד לבירה.


סטרונגבואו יוצר לראשונה על ידי H.P. Bulmer באנגליה ב- 1962 ונרכש על ידי היינקן ב-2008. בשנת 2011 הושק סטרונגבואו ברחבי אירופה כחלק מטרנד הסיידר שכבש את היבשת. בסוף שנת 2013 סטרונגבואו הגיע לישראל וכבש גם את הטעם של הישראלים עם נתח שוק של 52% מקטגוריית הסיידר האלכוהולי בישראל נכון לשנת 2019.


כשרות

מיוצר בבלגיה בהשגחת KF ובאישור הרבנות הראשית לישראל


מחיר מומלץ לצרכן

בקבוק מהודר שמכיל 330מ"ל של סטרונגובו רוזהאפל: 7-10 ₪


ניתן להשיג

ברשתות השיווק, בחנויות נוחות ובחנויות יין נבחרות.

bottom of page