top of page
  • תמונת הסופר/תמגזין רות סירקיס

סדרת שלגוני "YOLO" של גלידות פלדמן ותנובה

גלידות פלדמן ותנובה מעמיקות את שיתוף הפעולה שהחל לפני כשנתיים בלבד. לאחר השקה מוצלחת של סדרת טילוני "YOLO" בקיץ 2021, משיקות לראשונה גם סדרת שלגונים מבית "YOLO" בשלושה טעמים:

· שוקולד חלב עם שברי וופל,

· שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה,

· שוקולד לבן עם עוגיות


צילומים: הדמייה

הסדרה עשירה בשוקולד, וכוללת שמנת 12% משובחת.

השלגונים ישווקו ביחידות במשקל 75 גרם, או במאגדת של 4 שלגוני מיני 50 גרם כל אחד.


ההשקה החדשנית מגיעה לאחר הצלחה של סדרת הטילונים של YOLO בשנה שעברה.


מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב בתנובה: "אחת ממגמות המזון הגדולות ביותר בישראל היא מגמת הפינוק. מגמת הפינוק באה לידי ביטוי גם בחיפוש אחר חומרי גלם איכותיים ומתוחכמים וכך גם בעולם הגלידות. בשנה שעברה השקנו את סדרת הטילונים של "YOLO" אשר מביאה פינוק איכותי אמיתי. הגלידה של YOLO עשויה מ12% שמנת משובחת ומשוקולד אמיתי". לדבריה, "סדרת הטילונים של YOLO זכתה להצלחה בקרב הצרכנים והביאה לנתח שוק של 24% בסגמנט (סטורנקסט). וכעת הסדרה מתרחבת לעולם השלגונים, באמצעות הניסיון של YOLO בעולמות השוקולד המפנקים, לצד הידע של פלדמן בעולמות הגלידה. גם הפעם מדובר במוצרים ייחודיים וטעימים במיוחד דוגמת שלגון שוקולד בלונדי עם שברי בייגלה. שלגונים אשר נועדו להוות לצרכנים פינוק שוקולד כיפי וטעים לימי הקיץ החמים".


לדברי ארז וולף, מנכ"ל גלידות פלדמן: "אנו גאים ושמחים להעמיק את שיתוף הפעולה עם חברת תנובה שהחל לפני כשנתיים והפך להצלחה מסחררת בעולם הגלידות, ולהשיק את סדרת שלגוני YOLO בשלושה טעמים מפתיעים לקיץ הקרוב. לאחר ההצלחה שרשמה סדרת טילוני YOLO שהושקה בשנה שעברה, היה לנו ברור שצריך להרחיב את סדרת YOLO למוצרים מפנקים נוספים. גלידות פלדמן שמה לה למטרה להשקיע ולהרחיב את הסדרות המוצלחות שקהל הצרכנים אוהב ותמשיך להפתיע גם בהמשך."


על חברת הגלידות של פלדמן

החברה נוסדה בשנת 1945 ונוהלה עד חודש אוגוסט 2018 על ידי משפחת המייסדים - משפחת פלדמן – שלו. החברה נרכשה באוגוסט 2018 על ידי קרן גרין לנטרן, שמנוהלת על ידי דני בן רעי, ריצ'י האנטר וג'וזף עליאש.

לחברה קו מוצרים רחב במגוון קטגוריות – שלגונים בודדים, מאגדות וחבילות משפחתיות. מוצרי החברה מופצים למגוון רחב של חנויות בשוק הפרטי, רשתות השיווק וללקוחות בשוק המוסדי. ל"הגלידות של פלדמן" רשת של כ – 80 חנויות ברחבי הארץ.


כשרות:

חלבי למהדרין בהשגחת הרבנות רחובות ובד"צ חתם סופר.


ניתן להשיג

השלגונים יוצעו למכירה בחנויות גלידות פלדמן, במגוון רחב של חנויות, מינימרקטים ומכולות, וכן ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


מידע נוסף:

באתר : http://www.fld.co.il


bottom of page