top of page
  • Rafi Sirkis

סדרת "הקצביה של בלדי" ליום העצמאות

בעשורים האחרונים נעשתה צליית בשר על האש למנהג המרכזי של יום העצמאות הישראלי. השנה, במיוחד לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, חברת המזון הוותיקה "בלדי" נערכת עם סדרת "הקצביה של בלדי ", סדרת מוצרי בשר העשויים 100% ממרכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים. הסדרה מבוססת על יותר מ-100 שנות ניסיון וידע רב שנצבר לאורך השנים. כל מוצר בסדרה מאופיין בטעמים מדויקים המזכירים לנו טעמים של הקצב האישי מפעם.


צילומים: זרמון

מן הסדרה הגדולה אנחנו דגמנו שלושה מוצרים, והם מצאו חן בעינינו:

קבב בלדי

זהו קבב הדגל של המפעל, קבב בקר עם פטרוזיליה טרייה, בצל טרי וצנובר. הוא מתובל במלח ופלפל שחור עם תערובת תבלינים מיובשים.

המוצר ארוז במגשית פלסטיק הנתונה בתוך שרוול קרטון צבעוני. יש במגשית 12 קציצות, במשקל כולל של 500 גרם.

נקניקיות מרגז מיני חריף במיוחד

הנקניקיות האלה מיוצרות מבשר בקר טחון מתובל, בתוספת חלבון מן הצומח. הנקניקיות היו באמת חריפות מאוד, והתאימו לטועמים שאוהבים חריף. מלבד החריפות ההיה בהן מיקס תבלינים מושלם ואפילו קצת שום.

המוצר ארוז במגשית פלסטיק הנתונה בתוך שרוול קרטון צבעוני. יש במגשית 20 נקניקיות במשקל כולל של 500 גרם.

המבורגר מסעדות

קציצות ההמבורגר האלו מיוצרות מבשר בקר טחון מתובל, וקפוא. יש בהן מידת שומן רגילה שנותנת להן טעם ועסיסיות. הן מתובלות בעדינות במלח ופלפל, ומרגישים היטב את הבצל הטרי ואת הפטרוזיליה והשום המיובשים שהוספו לתערובת.

המוצר ארוז במגשית פלסטיק המכילה שני תאים נפרדים, ובכל תא שתי קציצות המבורגר. צורת האריזה הזו מאפשרת הכנה של שתי קציצות בלבד, והחזרת השתיים האחרות למקפיא. המגשית נמצאת בתוך קופסת קרטון צבעונית. יש במארז 4 קציצות של 120 גרם כל אחת, ס"ה 480 גרם.

ייצור, פיקוח וטרינרי וכשרות

את שלושת המוצרים מייצרת בלדי במפעל בעמק יזרעאל. הייצור נעשה בליווי וטרינרי, והמוצרים נושאים את התג הירוק,שהוא תג איכות המזון לבריאות הציבור.

הבשר עבר הכשרה והמוצר כשר בהשגחת הרב מרדכי זמיר משדה יעקב, לשכת הרבנות במועצה האזורית עמק יזרעאל.

שיווק והכנה

המוצרים משווקים כשהם קפואים, וכך יש לשמור אותם עד זמן השימוש. אין צורך להפשיר וצריך לבשל, לטגן או לצלות אותם על האש באופן יסודי.

מוצרים נוספים בסדרת הקצביה:

קבב רומני, קבב ביתי, קבב טלה וצנובר, קבב על מקל קינמון

נקניקיות צ'וריסוס, נקניקיות מרגז

שיפודי פרגיות

תחום המחירים לצרכן של מארזי הסדרה: בין 21.90 ₪ ועד 27.90 ₪ למארז

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות כגון : מגה, יינות ביתן, טיב טעם, רמי לוי, פרש מרקט, ויקטורי, יוחננוף, מחסני השוק, סופר ספיר, סופר ברקת, סלאח דבאח ומרכז המזון.

bottom of page