top of page
  • Rafi Sirkis

סדרת MADAM PEREZ מבית זוגלובק: ארוחות טעימות שמכינים בקלות

חברת זוגלובק מציגה - חדשנות קולינרית מוגנת פטנט, שתשנה את כללי הכנת הארוחה הביתית בישראל. החברה משיקה סדרת תבשילים ביתיים להכנת ארוחה זוגית טעימה וקלה. הסדרה כוללת שבעה תבשילים ביתיים:


·         רוטב בולונז,

·         קציצות של סבתא,

·         צ'ילי קון קרנה,

·         קארי מסמאן בקר,

·         עוף בקארי אדום,

·         עוף סצ'ואן,

·         מרק לקוסקוס עם עוף. 


התבשילים של "מאדאם פרז" מהווים את מנת החלבונים – הבשר או העוף – ואת הירקות שבארוחה. כל שנדרש הוא הכנת התוספת המשביעה בבית - בישול פסטה, אורז, נודלס או קוסקוס מהיר הכנה וחימום  מהיר במיקרוגל של התבשיל הבשרי.


כך מספקת הסדרה פתרון לארוחות מהירות וטעימות בבית במגוון רחב שמתאים לכל אחד מבני המשפחה.

 

התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק. הם מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט ומביאים בשורה קולינרית ללקוח הישראלי. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים ומוכנים ללא חומרים משמרים. 

 

במסיבת עיתונאים להשקת הסדרה אמרה טכנולוגיות המזון רונית זוגלובק, סמנכ"ל פיתוח וחדשנות בזוגלובק: 

"המטבח הוא המקום בבית בו מעורבים כל החושים. כל תבשיל הוא יצירה הבאה להעניק אהבה ליקירינו, ככה פשוט. ריחות הסירים המתבשלים, מעלים בנו זיכרונות וגעגועים לנשים שבישלו לנו בילדותנו, ואהבו אותנו ללא תנאי, הסבתות שלנו. 

 

"בחרתי להקדיש את סדרת התבשילים לסבתי האהובה רחל, שכונתה על ידי סביבתה הקרובה 'מאדאם פרז'. היום אני יודעת להעריך את הכישרון הגדול שלה. הזמן שלי איתה במטבח היה יקר מאוד, וממנה קיבלתי בעיקר את התשוקה ליצירה הזאת שנקראת בישול. 


"לימים, בחרתי להפוך את התשוקה הזו למקצוע, וכטכנולוגית מזון מובילה בארץ עברו תחת ידי מאות רבות של מוצרים. בשנים האחרונות, עם הצטרפותי למשפחת זוגלובק, נפתח בפני עולם ומלואו של הזדמנויות ליצירה משותפת. שנים שחלמתי על היום שבו הטכנולוגיה תגיע לנקודה שתאפשר לי להנגיש את אותם סירים ותבשילים, עם אותם חומרי גלם שיש לכולנו בבית, לכל אחד ואחת במחירים הוגנים. 


"'מאדאם פרז' הינו מיזם קולינרי אותו אני מובילה, כשלצדי עומד ותומך בעלי אלי זוגלובק - דור שלישי למייסדי החברה, יזם בנשמתו, שלא מפסיק לחלום. המיזם משלב בישול ביתי אותנטי ולא מתחכם, לצד טכנולוגיה חדשנית. בזכות טכנולוגיה פורצת דרך, המבוססת על בישול באדים ויצירת ואקום, ניתן לשמור באופן מושלם על הטעמים, הצבעים, הטריות והערכים התזונתיים, ללא שימוש בחומרים משמרים. 

 

"התבשילים נולדו בהשראת המתכונים של סבתי, ושל בשלניות ובשלנים שפגשתי במהלך השנים, ואותם אני מבשלת לבני משפחתי כיום. חומרי הגלם הם כאלו הנמצאים בכל בית ישראלי, והגישה היא של בישול פשוט, טעים, טרי ומזין, שמאפיינת את המטבח שלי.

 

"התבשילים פותחו על מנת לספק מענה לארוחה ביתית טעימה ומזינה, במחיר נוח ובקלות הכנה, גם בימים עמוסים, שבהם יש לכולנו פחות זמן למלאכת הבישול."


צילומים: אסף קרלה

סדרת התבשילים של "מאדאם פרז" נמכרת במדפים המצוננים של רשתות השיווק. ולצידה סדרת הדיינר של זוגלובק:

·         בשר מפורק,

·         סלופי ג'ו

·         הבאנים המצוננים

 

כשרות:

רבנות נהריה

 

מחיר המומלץ לצרכן:

למארז במשקל 400 גרם: 34.90 ₪.

 

ניתן להשיג:

ברשתות השיווק.

bottom of page