top of page
  • Rafi Sirkis

משקה סברס אדום קפוא של חוות צברי אורלי


צילום: שירה רז

הוראות שימוש: יש להפשיר למשך 24 שעות את המשקה הקפוא במקרר – לפני השימוש.


המשקה מגיע קפוא, ונמכר במארזים של 3 בקבוקים במחיר 55 ₪, כאשר נפח כל בקבוק הנו 480 מ"ל. משקה הסברס הקפוא מופק מ-4 סברסים. ניתן לאחסנו 3 שנים במקפיא ובמקרר עד 5 ימים בלבד. ניתן להכין ממנו ברד או שייקים שיצננו אתכם בקיץ.


מומחי אורח חיים בריא ממליצים לצרוך 1/2 בקבוק ליום ולהוסיפו לתפריט היומי.

אנחנו מצאנו שתוספת של מיץ לימון משפרת מאוד את טעם המשקה.

תרומת הצבר לבריאות האדם

תזונאים ומומחים לבריאות הציבור בחנו את תרומת הצבר לבריאות האדם והגיעו כולם לאותן מסקנות:

· הצבר מוגדר כצמח העתיד ונחשב כ"הדבר הבא" בכל הנוגע לתזונה בריאה

· לצבר מיוחסות סגולות רפואיות שונות,

לדבריהם הצבר מהווה מקור טוב לאספקת סידן, זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן ומינרלים אחרים החיוניים לגופנו. הצבר מגדיל את רמת האינסולין אצל ספורטאים. הצבר מסייע להתמודד עם מחלות סרטן שונות, דלקת פרקים ומחלת המעיים קרוהן. הפרי משפר את פעילות מערכת השתן ואף מקל על הגוף במצב של עצירות, כי הסיבים המצויים בו מעודדים את המעיים לפעילות.

הצבר מסייע במניעת עלייה במשקל, מגביר את האנרגיה בגוף, מאזן את החומציות ברירית הקיבה, מפחית צרבות, יעיל נגד כיבים וטחורים, משפר את פעילות הכבד ומחזק את המערכת החיסונית, מסייע לטיפול בהשמנת יתר, ויש לו פעילות אנטי ויראלית. הצבר עוזר באיזון רמות הסוכר בדם ובמאבק במחלת הסוכרת ויש לו השפעה חיובית על רמות הכולסטרול הטוב מול הרע בדם.


על חוות צברי אורלי

בחוות צברי אורלי שברמת הנגב גדלים 1,100 דונם של זני "פטנט': צבר אדום, סגול, צהוב וכתום חדשים, ייחודיים, בקנה מידה עולמי. הזנים פותחו במשך 17 שנים בישראל, החל משנת 1975 באמצעות טכניקות יישום אגרו טכניות ומחקר מקיף בתחום טכנולוגית המזון.


זני הצבר:

זני הצבר הם טיפוסי מכלוא בהם שולבו התכונות הטובות של מגוון זני (אפונטיה) צבר מדרום אמריקה ומקסיקו הבסיס הוא אופונטיה פיקוס אינדיקה בתוספת המטען הגנטי. הפרי (טונס) והענפים (נופל) הם ייחודים והאיכותיים ביותר בעולם וגדלים אורגנית ללא כימיקלים וחומרי הדברה בחוות ענק ברמת הנגב.

הזנים החדשים פותחו להיות בסיס יצור חומרי גלם לתעשיות המזון והבריאות.


מוצרי נוספים של החווה:


מחיר לצרכן

ל- 3 בקבוקים של 480 מ"ל - 55 ₪


ניתן להשיג

באתר החווה בכתובת: www.ocf.co.il

ובאתר חברת סחוט בכתובת: https://www.sahut.co.il/


bottom of page