top of page
  • Rafi Sirkis

מעדנים חדשים של שטראוס

עודכן: 16 במרץ 2019

"מעדן PRO" - מעדן שוקולד המכיל חלבון.

שטראוס, אשר הייתה הראשונה להשיק את קטגוריית ה PRO במקרר, מרחיבה את אפשרויות צריכת החלבון גם לעולם המעדנים ומשיקה מעדן שוקולד ראשון מסוגו - "מעדן פרו" המכיל 10 גרם חלבון בגביע, 2% שומן בלבד, 276 מ"ג סידן לגביע, ורק 130 קלוריות ליחידה.


המוצר עשיר, מפנק ומכיל שוקולד אמיתי.


המעדן החדש פותח בשיתוף הדיאטנית של שטראוס מחלבות, שני ארד, עומד בדרישות הסימון החדשות של משרד הבריאות בדגש על כמות הסוכר והשומן ומציע הזדמנות צריכה חדשה של מוצרים מועשרים בחלבון, קטגוריה הצומחת שנה אחר שנה.


על פי סקר שערכו בשטראוס עולה כי 62% מבני 18 ומעלה מגדירים עצמם עוסקים בפעילות גופנית לפחות פעם בשבוע, 37% מדווחים על שלוש פעמים בשבוע לפחות. מבין המתאמנים, 81% אומרים שהם נוהגים לאכול לאחר אימון ו-78% סבורים שיש לאכול חלבון לשם חיזוק ובניית השרירים.


עוד עולה כי צרכני המעדנים בישראל, עושים פעילות גופנית בשיעור דומה לשאר האוכלוסייה והם מחפשים דרכים להתפנק, באופן "מאוזן" יותר שיהיה רלוונטי לאורח החיים שלהם.

מעדני סקי- שטראוס משיקה סדרת מעדני גבינה מפנקת

שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות הלבנות ומשיקה סדרת מעדני גבינה, עשירה בחלבון ובסידן , עם מעט קלוריות. מעדני גבינה כוללים מחית פרי בטעמים: אפרסק, ווניל צרפתי ותות.


לדברי אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, סדרת מעדני הגבינה מהווה גיוון בקטגוריית הגבינות, והיא נולדה מתוך זיהוי צורך של הצרכן הישראלי,המחפש את המוצר שכולל הכל –טעם ואיזון תזונתי. מעדן הגבינה החדש הנו בעל רמת סידן וריכוז חלבון גבוהים עם 3% שומן בלבד, בשילוב מרקם חלק וטעם שזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה.


ישראל נחשבת למעצמה של גבינות לבנות וממוקמת במקום הרביעי בצריכת הגבינות לנפש בעולם. קטגוריית הגבינות הלבנות הנה הקטגוריה הגדולה במקרר החלב והיא מגלגלת כ-440 מיליון ₪ בשנה, עם זאת הקטגוריה מסורתית ואינה מספקת חדשנות מוצרית רבה.

מעדן 'סקי' מבוסס על גבינה לבנה, בשילוב מחית פרי או גרגירי וניל אמתיים, ומשווק בגביעים של 125 ג'.

כל גביע מכיל: 250 מ"ג סידן, 8.8 גר' חלבון, 115 קלוריות, 3% שומן.


ניתן להשיג במקררים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

bottom of page