top of page
  • Rafi Sirkis

"מן" משיקה עוגיות דלות שומן, ללא תוספת סוכר ועם תו א.י.ל

חברת העוגיות והוופלים הוותיקה "מן" משיקה בימים אלה עוגיות דלות שומן רווי ועם כמות אפסית של סוכר לצד כמות גבוהה של סיבים תזונתיים. לשוק יוצאות עכשיו:

· עוגיות חיטה מלאה ללא תוספת סוכר

· עוגיות גרנולה ללא תוספת סוכר


צילום: יח"צ

העוגיות הן טבעוניות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. הן קיבלו את תו א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת) ואין על אריזתן מדבקות סימון אדומות. כך למעשה נמצאת "מן" כאחת מיצרניות העוגיות היחידות שקיבלה את תו האגודה בארץ.


פיתוח העוגיות נמשך כשנתיים, ונעשה בשיתוף רשות החדשנות של המדען הראשי במשרד הכלכלה. בתום הפיתוח הצליחה חברת "מן" לייצר עוגיות מחיטה מלאה ועוגיות מגרנולה שהן טעימות, בעלות ערכים תזונתיים מעולים והמתאימות גם לחולי סוכרת.


אבי פקר, מנכ"ל חברת רוקחמן, הבעלים של "מן" אמר: "מאז ומתמיד אנו עושים ככל שאפשר כדי לייצר מוצרים איכותיים מאד עם חומרי גלם אמיתיים ומעולים, ומבלי להתפשר על הטעם ולכן הם כל כך אותנטיים. תהליך הייצור במפעלנו הינו אוטומטי, ללא מגע יד אדם וכלל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים בלבד – ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, ללא כולסטרול וללא פגיעה בסביבה.. בסוף, אנו מבינים כי כולנו זקוקים גם לרגעים מתוקים עם משהו מתוק בחך ולכן אנחנו משתדלים לייצר לא רק מוצרים מתוקים אלא גם בריאים שיעשו לכולם טעים ונעים".


רוזי לוי, יועצת תזונה: "מן יצרה עוגיות איכותיות ומזינות. יש בהן הפחתה משמעותית בשומן רווי ונתרן והן מיוצרות ללא חומרים משמרים. וכמובן גולת הכותרת – ללא סוכר. בשל כך, כל מי ששומר על תזונה מאוזנת וכן אנשים סוכרתיים יוכלו ליהנות מהן במסגרת היום כמנת פחמימה מתוקה עם ערכים תזונתיים טובים בהתאם לתוכנית התזונתית שהותאמה להם ע"י יועץ תזונה. לכו לנסות"


על מן ורוקחמן

חברת העוגיות והוופלים "מן" הינה עסק משפחתי ותיק, כחול לבן, שהוקם בשנת 1954 . כיום הוא מנוהל על ידי אבי פקר, בן הדור השלישי של משפחת רוקחמן. כל מוצרי "מן" עוברים הליך ייצור הנעשה ללא מגע ידי אדם,.


כשרות

פרווה למהדרין. בהשגחת הרב חיים יצחק לנדא, אב"ד בני ברק והרב יחיאל אבו חצירא, אב"ד רמלה


מחיר מומלץ לצרכן

לשקית במשקל 200 גרם: 7.90 ₪


אפשר להשיג

ברשתות השיווק הנבחרות



bottom of page