top of page
  • Rafi Sirkis

ממרח לימון טוניסאי, באיכות פרימיום, של "משני"

יצרנית הסלטים "משני" משיקה סלט חדשני באיכות פרמיום:

· ממרח לימון


צילום: יעל האן

לדברי דני כדורי, מנכ"ל חברת משני, "ממרח הלימון נמצא בשימוש שלנו לאורך שנים ארוכות והוא רכיב חשוב בחלק מהמתכונים הבלעדיים של משני מבית אבא. לאור הביקוש, שהגיע בעיקר ממסעדות ודוכני סנדוויץ' תוניסאי, החלטנו לתת לו את הבמה ולהשיק אותו כסלט נפרד בליין סלטי הפרמיום שלנו, להנאת קהל הלקוחות".


ממרח הלימון של "משני" עשוי מלימונים טריים, על פי מתכון בלעדי של החברה, הנשמר בקפידה לאורך השנים.

ממרח לימון הוא הרכיב שאף סנדוויץ' טוניסאי לא יהיה שלם בלעדיו. הוא יעשיר כל כריך וכל תבשיל דגים, בשר, עוף או ירקות ויהפוך אותם למאכלי גורמה.


ממרח הלימון של חברת "משני" נחשב במשך שנים לסוד כמוס בתעשיית המזון. אין מסעדה או דוכן המוכרים סנדוויץ' טוניסאי שלא מכירים אותו, הטעם הביתי והמיוחד שלו קנו לו קהל מעריצים נאמן.


צילום: שגיא סרויה

ממרח הלימון מצטרף לליין סלטי משני הכולל מבחר ענק של סלטים ביתיים באיכות פרמיום בהם:

· חומוס משני,

· טחינה ירוקה,

· מטבוחה חריפה,

· פטריות חמות,

· סלט ביצים,

· זיתים מרוקאיים


על חברת "משני" והערכותה לחגי תשרי

צילום: סהר שלום

חברת "משני", מהמובילות בישראל במכירת סלטי פרמיום ביתיים, צופה גידול של 35%-40% במכירות של סלטים ביתיים לקראת ובמשך חגי תשרי. לקראת החגים, מציעה החברה מגוון גדול של סלטים ונערכת לאספקת מוצרים מוגברת לשוק הקמעונאי והמוסדי. שעות מפעל הייצור של משני בחולון הוארכו וסניפי הרשת תוגברו בכוח אדם נוסף, במטרה לעמוד בביקושים.


לדברי דני כדורי, מנכ"ל חברת משני, "בחגי תשרי ובימים שקודמים להם, ישנה פעילות מוגברת בסניפים, כשהמגוון העצום של הסלטים שלנו הינו חלק בלתי נפרד משולחנות החג. בערבי החגים עצמם ישנם תורים ארוכים בסניפים, בהם אנו משתדלים לטפל ביעילות ובמהירות, ומזמינים את קהל הלקוחות לרכוש סלטים מבעוד מועד".


חברת "משני" נחשבת ליצרנית סלטי הפרמיום המובילה בישראל. החברה מפעילה 4 חנויות מפעל ומעסיקה עובדים מכל המגזרים. החברה משווקת מעל ל- 120 סוגי סלטים לרשתות השיווק, בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות, וכן מייצאת לשוק היהודי באירופה.


כשרות

פרווה מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.


מחיר מומלץ לצרכן לממרח הלימון:

לאריזת 300 גרם: כ- 12 ₪ עד 14.90 ₪.

אפשר להשיג

בחנויות המפעל של משני:

· בראשון לציון,

· רחובות,

· מודיעין

· חולון

וברשתות המזון ברחבי הארץ.

bottom of page