top of page
  • Rafi Sirkis

מיתוג ועיצוב חדש למוצרי ג'השאן

משק משפחת ג'השאן, היצרן הוותיק בישראל של שמן זית, שפועל ברציפות בגליל משנת 1863, משיק מיתוג חדש המבטא את ערכי המותג שמציע מגוון מוצרים מהטבע. תחת הסלוגן החדש "עושים כבוד לטבע", החברה ביצעה מהלך שיווקי ששם את הטבע וחומר הגלם בחזית מוצריו.


אריזות שמן הזית של החברה זכו לעיצוב שמושתת על צילום תקריב של גזע עץ זית עתיק ממטעי המשפחה. עץ הזית מבטא מסמל שורשיות, יציבות ומשפחה ענפה – בדיוק כמו משפחת ג'השאן. הלוגו החדש עם הרקע הכחול מדגיש את הישראליות של המותג ואיור העץ המדויק אל מול צילום התקריב של העץ העתיק, ממחיש בדיוק רב את הסיפור המותג ומשפחת ג'השאן - שילוב של מסורת בת מאות שנים לצד פיתוח וחדשנות הנדרשים להמשך צמיחה ומענה למגמות השוק ודרישות הצרכנים. המיתוג המצטיין במינימליזם עוצב על ידי גליה ביאלר ויונתן סיטרין.


צילום: סטודיו קית גלסמן

במסגרת המהלך מציגה החברה סדרת פרימיום בפחים ובקבוקים. הסדרה מציעה שמנים מזנים מובחרים בחמיצות נמוכה של עד 0.5%.

כל מוצרי שמן הזית של ג'השאן נושאים תו איכות של מועצת הצמחים, הניתן רק למוצרים שמקורם בישראל.


החברה חנכה בחודשים האחרונים מפעל חדשני באזור התעשיה קדמת גליל. לדברי האני ג'השאן מנכ"ל החברה "אנו גאים לפעול בגליל ומהאזור היפה הזה, להביא לכל בית בישראל שמן זית מעולה ומוצרים נוספים מן הטבע. נמשיך להשקיע בפיתוח תוך הקפדה על איכות ומצוינות. אני מזמין את כולם לעשות כבוד לטבע יחד איתנו ומזמין את כולם ליהנות ממוצרינו ולהגיע למרכזי המבקרים שלנו"


כשרות:

כשר למהדרין ללא חשש ערלה טבל ושביעית, בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת.


לביקור במרכז המבקרים:

כפר כלנית, ליד כפר מג'אר, בגליל התחתון

טל: 04.679.7666

bottom of page