top of page
  • Rafi Sirkis

מטחנה של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" של נפטון

חוגגים עם מטעמי מנגל ביום העצמאות. חברת "נפטון" המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, משיקה מטחנה מהודרת של "תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" - יפה, נוחה ושימושית. התערובת הפיקנטית, המתאימה לתיבול סטייק, מתאימה גם לתיבול מנות נוספות במנגל, בפלנצ'ה (מחבת פסים) או בגריל של התנור – כמו דגים, פרגיות, חזה עוף או תפוחי אדמה, והיא גם מצוינת לתיבול אורז, נודלס, איטריות ועוד.


צילום: מיכאל כץ

התערובת מכילה, בין השאר, פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי ובצל יבש, והיא ללא מונוסודיום גלוטמט או חומרים משמרים.

נפטון מייעצת איך להכין סטייק עסיסי וטעים?

· מומלץ לקנות סטייק איכותי טרי (למשל, אנטריקוט או שייטל), בעובי של 1.5 ס"מ. על הסטייק להיות בטמפרטורת החדר (או צונן. לא קר מהמקרר, שכן אז הבשר יגיר נוזלים רבים ויתכווץ)

· לנגב במגבת נייר, ואז להבריש בשמן זית איכותי. לעסות ב"תערובת לתיבול סטייק מונטריאול" של נפטון

· להניח על רשת מנגל לוהטת או על מחבת פסים (פלנצ'ה) לוהטת ולשמוע פססססס... לצלות 3 – 4 דקות (תלוי בגודל ועובי הנתח) ולהפוך לצד השני

· לחכות כמה דקות לפני שאוכלים. תיהנו!

על חברת נפטון

החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, ממרחים, רטבים, תערובות תיבול מיוחדות, מטחנות וציפויים לשניצל, המכילים תבלינים איכותיים, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. הדור הרביעי למייסד החברה, שעלה מהודו ב-1980, פועל בשוק המקצועי והקמעונאי ומספק מוצרים לחברות מזון ותבלינים, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.

כשרות

פרווה למהדרין, בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"ץ בית יוסף.

מחיר לצרכן

למטחנה במשקל 65 גרם: 11.90 – 13.90 ש"ח

אפשר להשיג

ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות ובאתרים שלהם.

bottom of page