top of page
  • Rafi Sirkis

יין רוזה פרימיום אלגנטי וכשר ROSEBLOOD עכשיו בישראל

חברת אנוטקה נבחרה לשווק ולהפיץ בבלעדיות בישראל, את יין הדגל של יקב היוקרה הצרפתי Château d'Estoublon -- שאטו ד'אסטובלון. יין הדגל הוא יין רוזה פרימיום אלגנטי וכשר בשם ROSEBLOOD.

היין מעוטר בפרסים בינלאומיים רבים וזמין עכשיו לרכישה בישראל.


על שאטו ד'אסטובלון,

שאטו ד'אסטובלון, נמצא, מאז 2020 , בבעלותן של שלוש משפחות, המעצבות את עתידו ומנתבות אותו להצלחה בינלאומית:

משפחת Courbit קורביט, הבעלים של Lov Group Hotels -- קבוצת המלונות לוב.

משפחת Prats פראטס,

ובני הזוג קרלה ברוני וניקולא סרקוזי, לשעבר נשיא צרפת.


שאטו ד'אסטובלון, הוקם בשנת 1489 בפרובאנס. הוא משתרע על פני שטח של 300 דונם, 17 דונם של כרמים ו- 120 דונם של מטעי זיתים וחקלאות אורגנית.


במאה ה-18 הוקמה בשטח עצום זה טירה הכוללת 10 חדרים מפוארים. היא פעילה כיום, בעיקר לאירוח פרטי. אפשר להתארח, בתאום מראש, ליום או יומיים, ואפשר גם לשכור את הטירה כולה לשבוע, שבועיים או חודש.


יקב שאטו ד'אסטבלון חבר במועדון הצרפתי הסגור והאקסקלוסיבי Comité Colbert המונה 80 ממותגי העל הצרפתיים.


אנדריי חינאווי, מבעלי חברת אנוטקה, ציין "הקהל הישראלי צמא לחידושים מהקטגוריות השונות ואנו נרגשים לחשוף בפניו את היקב המרתק הזה. כידוע, בשנים האחרונות צריכת יינות הרוזה בארץ נמצאת במגמת עליה מתמדת, אנו רואים גידולים משמעותיים בקטגוריה זו והיא צפויה להתחזק עוד.


היין הראשון שנשיק בארץ הוא ROSBLOOD, יין אלגנטי, אוורירי הנשען על מסורת ושושלת מפוארת שזוכה לתשומת לב והערכה רבה ברחבי העולם".


היין מכיל 50% גראנאש, 45% סינסולט ו-5% טיבורן . יש בו 12.5% אלכוהול ומומלץ להגיש אותו צונן. בטעמים אפשר לחוש ברמזים של אפרסק, מישמש ואשכולית, ויש בו מינרליות נעימה וטעם רענן.


גיא בליס, מנכ"ל אנוטקה אמר: "אנו שמחים שהנהלת היקב הביעה בנו אמון מלא להובלת ההפצה וההשקה בישראל, לצד 50 מדינות מובילות נוספות. בשלב ראשוני אנו מעריכים שיין פרימיום זה יתברג ברשימת ה- Top 3 בישראל. במדינות בהן הוא משווק כבר, הוא התברג במקום הראשון וסביר שיהיה כך גם אצלנו בחודשים הקרובים".


אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג'. החברה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה ועוד.


במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה Kremlin Award קוניאק Hine , ו- Irish man, ג'ין Silent Pool ועוד.

בקטגורית הבירה היא מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל בעולם- סן מיגל.


כשרות

כשר בהשגחת OU


אפשר להשיג

בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ..


לאתר האינטרנט של אנוטקה- https://enoteca.co.il/

bottom of page