top of page
  • Rafi Sirkis

טעמי תפוזינה חדשים לקיץ

אין כמו הפירות של הקיץ בישראל. גם בתפוזינה חושבים כך ומשיקים לקיץ מרענן במיוחד את שני הטעמים הכי ישראלים שיש:

  • תפוזינה מלון-נענע

  • תפוזינה נקטרינה ומשמש

סדרת קיץ ישראלי של תפוזינה מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונים, לימונענע, תפוחים, דיאט תפוזים, דיאט אשכוליות.


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון הטעמיםשלנו במשפחת תפוזינה והשנה בחרנו בפירות הקיץ הכי ישראליים שיש: מלון, נקטרינה ומישמש. לקיץ מתוק ומרענן במיוחד."

המותג תפוזינה מהווה 19% נתח משוק המשקאות הקלים (לפי נתוני נילסן כמותי אפריל מצטבר 2018)

את ההשקה ילווה קמפיין טלוויזיה בכיכובה של הפרזנטורית רותם אבוהב. הקמפיין מציג באופן משעשע סוגי אורחים שונים ובכך ממשיך לחבר בין תפוזינה לעולם האירוח, שלפי מחקרים מהווה אחד מאירועי הצריכה המאפיינים את הקטגוריה.


כשרות: פרווה למהדרין בהשגחת הרבנות רחובות ובאישור בד"ץ מהדרין

bottom of page