top of page
  • Rafi Sirkis

טורטייה Full Wrap מעדשים כתומות מונבטות

לאחר 5 שנים של פיתוח מוצר, המיועד ברובו לשוק האירופאי המחפש מוצרים חדשניים בתחום המזון הבריא, ולאחר שהוצג גם בחו"ל, ובהצלחה גדולה, מושק בישראל Full Wrap , טורטייה טבעונית מעדשים כתומות מונבטות. את הטורטייה מייצרת ומשווקת חברת "אופה מזון בריאות בע"מ" שהיא חברת בת של "לורד סנדוויץ" הישראלית.


הטורטייה Full Wrap זכתה במקום הראשון בקטגוריות החדשנות בתערוכת LUNCH באנגליה בשנת 2019 ובכנס FOOD INOVATION באסטוניה בשנת 2020. היא מיוצרת במפעל בחולון, המצויד במכשור מתקדם וחדשני המיועד לייצר את ה- Full Wrap, על פי מתכון סודי.


צילומים: אורן שליו

הטורטיה Full Wrap מהווה בסיס לארוחה מלאה. היא מצטיינת בערכים תזונתיים, עשירה בחלבון מלא (13.7 ג' ב 100 ג'), ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. היא מצוינת כבסיס לכריכים וראפים במילויים שונים. הטורטייה גמישה במיוחד, עם טעם שגם ילדים אוהבים. מעולה כבסיס ללא גלוטן לפיצה, פשטידות, קסדיה ועוד ועוד שימושים במטבח העכשווי.


יש לשמור את המוצר בהקפאה. יש להפשיר כ 10 דקות מחוץ למקפיא. לחמם על מחבת כ-10 שניות מכל צד. לא יותר מזה. אם מחממים את הטורטייה יותר היא מאבדת את הגמישות שלה. מומלץ לא לחמם במיקרו או בתנור.


על חברת לורד סנדוויץ'

החברה ממוקמת בחולון והיא חברת המזון הטרי המובילה בישראל. במשך למעלה משלושים וחמש שנה מייצרת, משווקת, ומפיצה מזון למגוון רחב של חברות, מחברות תעופה ועד משרדי חברות הייטק.

לורד סנדוויץ' ממשיכה לחדש מדי שנה, תוך מענה לצרכי הלקוחות ורצונותיהם תוך התחשבות בפרמטרים ש איכות, בטיחות, ההרכב התזונתי וערכים בריאותיים מוספים.


כשרות

פרווה למהדרין, בהשגחת בד"צ בית יוסף ובאישור הרבנות חולון.


מחיר מומלץ לצרכן

ל 3 יחידות גדולות (210 ג' במארז) : 19.90₪


ניתן להשיג ברשתות

ניצת הדובדבן, AMPM , טבע קאסטל, ארץ בראשית, זמורה אורגני, טרי על הבוקר, שקדיה ושדה ירו


bottom of page