top of page
  • Rafi Sirkis

חנות הקונספט של ויסוצקי מציעה מתנות לחגי תשרי

המותג של תה ויסוצקי הוא מותג תה ותיק ואהוב. לאחרונה, לקראת החגים, נעשו חידושים בחנות הדגל של תה ויסוצקי ברחוב החשמונאים בתל אביב.



עכשיו נקראת החנות T-LAB - כלומר מעבדת תה.



זיוה זיידלר ורות סירקיס

ביקרנו לאחרונה בחנות כדי להתרשם ממנה. בביקורנו פגשנו את הגברת זיוה זיידלר, רעייתו של מר שלום זיידלר, הבעלים של חברת תה ויסוצקי. למדנו ממנה שהיא מאוד מעורבת בעיצוב החנות ובהפעלתה לפי הקונספט החדש. היא סיפרה לנו על החידושים הרבים והקונספט החדש המאפיין עכשיו את T-LAB המודרנית:


המקום מעוצב באווירה אורבנית קלילה ונעימה של "Grab & Go". על הקירות קופסאות תה צבעוניות קלאסיות, קומקומי תה מהמזרח הרחוק, דוגמיות תה להרחה ועוד מבחר של מתנות וכלים נלווים לתה. ביניהם מבחר קומקומים החל מזכוכית, פורצלן ועד ברזל יצוק בסגנונות שונים, כוסות ומאגים לשתייה חמה וקרה, מבחר גדול של מסננות לחליטת תה ואבזרים משלימים לשדרוג טקס התה הביתי.


צילום: רפי סירקיס

בחנות יש בר משקאות מרתק המאפשר לקהל לצפות בתהליכי הכנת משקאות התה ואומנות הכנת הקוקטיילים במגוון משקאות, מכל הסוגים והצורות.


אנחנו הזמנו זוג משקאות מפנקים על בסיס חלב עם כדורי טפיוקה בתחתית הכוס וערמה של קצפת בראש הכוס, הנקראים בובה – (bobe).


קיבלנו את המשקאות בכוסות פלסטיק רב-שימושיות שאפשר לקחת הביתה והן עמידות לניקוי במדיח כלים.

מחיר: 29 ₪


ניתן להזמין בבר עוד סוגי משקאות כגון מאצ'ה (תה יפני), משקאות וחליטות קרות ומרעננות, משקאות חמים ועוד. את כל המשקאות ניתן לקבל גם באופציה טבעונית.



המתנות שאפשר לרכוש בחנות

בחנות משיקים, לכבוד חגי תשרי, מבחר של מתנות מעוצבות הכוללות מגוון של מיני תה וחליטות תה ממטעים משובחים ברחבי העולם, וגם מבחר כלים להשלמת חווית התה.


צילומי המתנות: לינוי ודרור

PERSONALYT


קופסת מתנה מעוצבת הכוללת, חליטת פירות וצמחים סנגרייה 100 גרם בתפזורת בפאוצ' מעוצב ושומר טריות, חליטת נענע מרוקאית 10 שקיקי אורגנזה בקופסא. 3 מקלות סוכר, כוס עם מסננת חליטה מזכוכית 500 מ"ל ומכסה במבוק, מחברת מעוצבת מקולקציית T-LAB.

מחיר: 169 ₪


MIXOLOGY


קופסת מתנה מעוצבת הכוללת בקבוק PURPLE PASSION - תמצית ייחודית המבוססת על חליטת פירות, צמחים ותבלינים,

בקבוק FRESH GREEN - תמצית ייחודית המבוססת על תה ירוק, צמחים ותבלינים,

זוג כוסות LOWBALL בקיבולת של 350 מ"ל,

כפית מיקסולוג'י.

מחיר: 229 ₪

GIN & TEA


קופסת מתנה מעוצבת הכוללת בקבוק של ג'ין מושרה בתה 500 מ"ל (להכנת 8-10 מנות קוקטייל), 2 בקבוקי טוניק, 2 כוסות זכוכית להגשה, כוס מדידה מזכוכית.

מחיר: 239 ₪.



MATCHA T SET

הסט כולל 50 גרם מאצ'ה יפנית באריזת פאוצ' שומרת טריות, קערת חרס, בוחשן במבוק – מקציף מסורתי המיועד להקצפת המאצ'ה, מעמד מיוחד ליבוש ושמירה על הבוחשן, כפית במבוק למדידת הכמות המדויקת לשימוש.

מחיר 289 ₪.


כתובות:

הסניף הראשי רח החשמונאים 103 תל אביב

סניפים: קניון עזריאלי בתל אביב ובקניון הגדול בפתח תקווה.


את כל המארזים ניתן לרכוש באתר https://tlab.co.il/ .


bottom of page