top of page
  • Rafi Sirkis

חליטות צמחים חדשות של פומפדור לחורף

עודכן: 3 בדצמ׳ 2020

שוק התה והחליטות בישראל גדל בכל שנה, השוק בצמיחה של 6% מול שנה קודמת , הישראלים ללא ספק גילו את היתרונות של המשקה הטעים והבריא! לקראת חורף 2021 מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור POMPADOUR משיק חליטות צמחים בשני טעמים יחודיים המתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי:

· ג'ינג'ר מנגו

· קמומיל דבש


צילום: סטודיו 360

ג'ינג'ר מנגו

טרנד הג'ינגר במשקאות התה והחליטות בתוספת הטעם האהוב של מנגו יוצר שילוב מפתיע וחדשני "ג'ינג'ר מנגו". חליטה טיבעית המכילה ג’ינג’ר (52%), שומר, רויבוש, חומר טעם טבעי בטעם מנגו, עלי סטיביה, פלפל שחור, גרגירי מנגו מיובש( 0.1%).

בכל מארז 20 שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו.


קמומיל דבש

קמומיל ( בבונג) היא החליטה האהובה על הישראלים והחורף היא מקבלת טוויסט- תוספת טעם של דבש אמיתי, המעניקה מתיקות מעודנת למשקה. חליטה טבעית המכילה פרחי קמומיל ( 94%), חומר טעם טבעי בטעם דבש, גרגירי דבש (0.1%).

בכל מארז 20 שקיקים *1.5 גרם= 30 גרם משקל נטו


יום התה הבינלאומי

יום התה הבינלאומי, חל מדי שנה ב-15 בדצמבר. מציינים בו את המשקה הנפוץ בעולם אחרי מים. התה וחליטות התה עברו מהפך תדמיתי בשנים האחרונות והם נצרכים ע"י כל שכבות האוכלוסייה החל מצעירים, חובבי בריאות ודרך מבוגרים, משפחות וילדים.


המכירות של קטגורית התה והחליטות בישראל גדלו בכל שנה. השנה השוק בצמיחה של 5.7% כספי מול שנה קודמת, הוא מגלגל כ 250 מיליון ₪ בשנה, עם מכירות של כ- 15 מיליון אריזות בשנה.


מסקר שנערך ע"י חברת טאק עבור המותג פומפדור בקרב 502 ישראלים בגילאי 18+ בחודש אוגוסט האחרון עולה כי בישראל: 67% מהישראלים שותים תה ירוק או חליטות צמחים ופירות, 33% מצרכני התה שותים אותו במהלך כל היום ולפעמים כתחליף לקפה ו -40% מכלל שותי התה הם שותים כבדים ( יותר מכוס 1 ביום) .כשנשאלו על הסיבה לשתיית המשקה הפופולארי כ- 76% מקרב שותי התה ענו כי הסיבה היא שתה תומך באורח חיים בריא ו- 67% מקרב שותי התה ענו כי מגוון הטעמים הרב ואיכות טיב העלים גורם להם לבחור בתה ובחליטות הצמחים והפירות.


על המותג פומפדור

המותג פומפדור נוצר בגרמניה בשנת 1913, כחלק מחברת טיקנה, שהייתה אחת מחברות התה הגדולות בעולם. בטיקנה פיתחו וקידמו את מכירת תערובות תה בקופסאות פח מודפסות, ולאחר מכן את מכונות האריזה של תה בשקיקים.


חליטות הצמחים והפירות של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. התוצאה: חליטה ללא קפאין, עשירה בטעם, באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

כשרות

פרווה למהדרין, בהשגחת בד״צ חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל


מחיר מומלץ לצרכן

עבור מארז 20 שקיקים *1.75 גרם: 10.90-14.90 שח


ניתן להשיג

בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.


bottom of page