top of page
  • Rafi Sirkis

חטיפי צ׳יפס אורגניים אפויים, מתפוחי אדמה

השדה מוצרים אורגניים, חברת המזון האורגני הוותיקה, מציגה לראשונה בשוק הישראלי חטיפי צ׳יפס אורגניים אפויים, מתפוחי אדמה בשלושה טעמים:

  • קלאסי,

  • פיקנטי

  • ובתוספת ירקות (גזר, סלק, עגבניות, תרד וברוקולי אורגניים).


צילומים: הדס ניצן

החטיפים אינם מכילים שומן טראנס, כולסטרול, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). המשמעות היא שאין בחטיפים האלה שאריות חומרי הדברה וחומרים משמרים מלאכותיים. בזכות כך, יש בחטיפים החדשים ערכים תזונתיים עדיפים על האחרים, והם מהווים אלטרנטיבה טובה יותר לאוהבי הנשנושים המלוחים. ניתן ליהנות מחטיפי הצ'יפס האפויים כנשנוש בפני עצמו וכתחליף לקרקרים בתוספת מטבלים.

החטיפים נמכרים בשקיות פלסטיק יפות שמודפסות בצבע מלא, והלוגו של החברה מופיע על כל שקית בעיצוב של בול דואר. כל שקית מכילה 65 גרם.

אנשי השדה אומרים כי מזון אורגני הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, והתחום מתפתח בכל העולם בקצב מהיר בשנים האחרונות. ככל שחולף הזמן עולה המודעות לחשיבות המזון האורגני, בעיקר לאור ממצאים המעידים כי השימוש בחומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי הדברה עלולים לגרום לנזק בריאותי.


על חברת השדה

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים אורגניים קרוב ל-20 שנה, תוך שימת דגש על מגוון עשיר של מוצרים הנותנים מענה באיכותם ובטעמם למוצרים הקונבנציונליים הקיימים בשוק. במשך השנים החברה התפתחה וגדלה במגוון מוצרים בתחום המזון האורגני. כיום השדה היא אחת החברות הבולטות בענף.

מידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה נמצא באתר: https://ha-sade.com,

פייסבוק: @השדה-מוצרים אורגניים


כשרות:

פרווה באישר הרבנות הראשית לישראל.


מחיר מומלץ לצרכן:

9.90 – 10.90 ₪ לשקית של 65 גרם


ניתן להשיג:

בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ, החל מחודש אוקטובר 2018.

bottom of page