top of page
  • Rafi Sirkis

'חוות הבוקרים' - חנות אונליין לממכר בשר פרימיום

'חוות הבוקרים', היא יצרן הבשר הכשר הישראלי היחיד שאחראי על כל שרשרת הערך - מבחירת זני הבקר לגידול ועד לשיווק ישירות לצרכן. בשר פרימיום בשיווק עד הבית, באמצעות אתר אינטרנט ייעודי, כי לצרכן הישראלי מגיע בשר מקומי איכותי לחוויה מדויקת.



צילום: דן פרץ

חן רזיאל, מנכ"ל 'חוות הבוקרים' אמר: "האתר החדש מעניק את חוויית הבשר האיכותית של חוות הבוקרים, שמי שמכיר יודע שעושה טעם של עוד, בשיווק ישיר לצרכן הפרטי. הקצבים בקצבייה שלנו, מהמתקדמות והגדולות בישראל, יבחרו עבור כל לקוח את הנתחים המתאימים לו ספציפית על פי דרישותיו. השאיפה שלנו היא לתת לצרכן הישראלי, שעבורו "בשר טוב" אינו סיסמא אלא עניין של איכות וטעם, את החוויה שהוא מצפה לה ובצדק, כשהוא קונה בשר. חוות הבוקרים מציעה בשר ישראלי איכותי, טרי ומוקפד, שמטופל בידי מקצוענים בהתאם לסיווג הנתח. כל מוצר מגיע ללקוח כמו שהוא צריך להיות, באריזה המאפשרת חיי המדף של עד 14 יום. לקחנו על עצמנו להפוך את החלום הזה למציאות".


איכות של בשר וטעם משובח מתחילים בהתחלה - עוד בשלב בחירת זני העדרים, כל פרט, כמו תנאי המחיה, רווחה, בריאות ותזונה מותאמת, קובע. זה לא חדש למי שמבין בבשר, מה שחדש הוא שעכשיו אפשר להשיג בשר כזה בישראל, לא מדובר רק באתר למכירת בשר, אלה בחוויית קניה באתר המציע ידע ומידע על הבשר, דרכים להכנתו, מתכונים של השף מאיר אדוני ואף שירות של קצב און ליין – להתייעצות, או להעברת דגשים ובקשות על דרך חיתוך והכנת הבשר, על פי דרישות הלקוח.


חוות הבוקרים, בבעלות קבוצת תדמיר, משיקה את חנות האונליין לשיווק מוצרי בשר בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים. מדובר בפיתוח מודל ייחודי המבטיח לצרכן הישראלי חווית קנייה וצריכה מותאמת, מוקפדת ובסטנדרטים שעד עכשיו היו מוכרים רק בחו"ל.


כל הידע של עולמות התוכן הקרניבורים וייעוץ קצב אונליין: חוות הבוקרים מכוונת לחוויית שירות אישית ולכן ניתן להתייעץ בשעות העבודה עם הקצב גם באתר וגם בצ'אט ווטסאפ. האתר, שמיועד להעצים את החוויה וממשיך להתעדכן, מכיל בין היתר, הסברים, עצות מהקצב, כתבות להרחבת הידע של הצרכן בכל הקשור לעולמות התוכן של בשר, מתכונים ומדריכים של השף מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את חוות הבוקרים, וטיפים המותאמים לנתחים. וכמובן יש אפשרות לבחור בדיוק את מה שהצרכן רוצה, גם ברמת ההכנה.


התנסות אישית

כדי להתרשם מהמבחר שבאתר, ומהאפשרות לבנות הזמנה באמצעות הכלים שבאתר התחלנו עם תקציב קבוע מראש. שילבנו בתוכו נתח כתף שלם לצלייה בתנור, ארבע פרוסות אוסו בוקו ומארז של בשר טחון. לכל אחד מהמוצרים יש מחשבון צמוד המציין את המשקל, או העובי, או אחוזי השומן הרלבנטיים למוצר.

לפני סגירת ההזמנה נעזרנו בשירות הלקוחות והם באמת עזרו מאוד.

עם סגירת ההזמנה נקבע זמן אספקה קצר שבו תגיע ההזמנה אלינו הביתה.

טופס מפורט של אישור ההזמנה הגיע תוך זמן קצר בדוא"ל.

הטופס נתן אפשרות לשנות את ההזמנה עד 48 שעות לפני מועד המשלוח.

הבשר הוכן ונארז ביום המשלוח, שהתבצע תוך שני ימי עבודה מיום ההזמנה.

ואמנם ההזמנה הגיעה בזמן, בקופסת קרטון גדולה , בה היו ארוזים כל המוצרים באריזות ואקום יפות.

וכאשר ניסינו את הנתחים שהוזמנו – הם היו טעימים מאוד.


עוד באתר:

מוצרי העוף של משק ארצי - מוצרי העוף הצמחוני היחיד בישראל, עוף שניזון בתזונה צמחית בלבד (ללא קמחים מהחי!), שגדל בתנאי רווחה וללא אנטיביוטיקה.


נתחי פרימיום ייחודיים וכשרים - לקוחות יוכלו להזמין באתר החדש מגוון מוצרי הבשר והעוף, ביניהם נתחים מיוחדים בזמינות גבוהה, בקיצוב מיוחד וביישון רטוב או יבש, כמו: סטייק דנבר קאט, שניצל עגל איירון, פיקניה, ראמפ סטייק, טומהוק, נתחים למעשנה ועוד.


גידול

חוות הבוקרים מגדלת זני עגלים ועגלות מובחרים כמו אנגוס, שרולה ולימוזין, שגדלו בתנאי מיטביים, ברווחה ובתזונה בריאה ומוקפדת, המותאמת למין ולגיל, כדי להגיע לתוצאה מיטבית.


טיפול וסיווג

הבשר מסווג ומטופל בהתאם למדדים כמו רמת השיוש, מלאות השריר ורמת ה-PH , ועובר תהליך יישון אופטימלי. רק אז מתחיל תהליך הקיצוב והטיפול, כל נתח והקיצוב שלו.


קיצוב

קיצוב בשר הוא אומנות בפני עצמה שגם לו חשיבות מבחינת טעם וחווית ההכנה והאכילה. כל נתח מטופל ונחתך בדיוק מקסימלי.


אריזה

כל שלב בתהליך נבחן בקפידה וגם האריזה של חוות הבוקרים מאפשרת הנאה לטווח ארוך יותר מבשר טרי ואיכותי. אריזת הבשר נעשית בהתאם להזמנה ונשלחת באריזת וואקום שמאפשרת ליהנות מאורך חיי מדף ארוך משמעותית – לא עוד מקסימום 48 שעות במקרר בטמפרטורה של 0-2 מעלות, אלא עשרה עד 14 יום, בהתאם למצוין על האריזה ובלבד שהאריזה בשלמותה ולא נפגמה.


ועכשיו בהנחות לרגל ההשקה – פרטים באתר:

צילומים: דן פרץ.

שירות לקוחות: 02.990.6888

bottom of page