top of page
  • Rafi Sirkis

חדש! מגוון רטבי סלט של הלמנ'ס בגביעונים

חברת Unilever , שהיא אחת מחברות המזון הגדולות בעולם, מייצרת בישראל מוצרים של אחד המותגים הוותיקים שלה – הלמנ'ס. המומחיות של הלמנ'ס מבוססת על מיונז שפותח על ידי ריצ'רד הלמן בשנת 1905 בניו יורק. מהמוצר הזה נולדה בחברה משפחה של ממרחי סנדוויץ' ורטבי סלט לשימוש ביתי ומוסדי. עכשיו משיקה החברה קו של רטבים לסלט בגביעונים:

  • לימון עם שמן זית

  • אלף האיים

  • שום

  • ויניגרט

סדרת רטבי הסלט של הלמנ'ס הופכת כל סלט לטעים עוד יותר, במינימום מאמץ ומקסימום טעם. רטבי הסלט של הלמנ'ס מכילים רכיבים איכותיים


על יוניליוור פודסולושיינס ישראל

יוניליוור עוסקת בתחום המזון המקצועי למעלה מ- 130 שנה ברחבי העולם וכ- 75 שנה בישראל. בין שלל המותגים נמצאים, בנוסף להלמנ'ס גם קנור, ליפטון, תלמה ואחרים. החברה עובדת בשיתוף פעולה צמוד עם מלונות, מסעדות, שרותי הסעדה וקונדיטוריות – לקוחות קטנים וגדולים כאחד, בלמעלה מ 150- מדינות מסביב לעולם. ניסיון רב שנים זה מאפשר לחברה לעזור לאנשי המקצוע לענות על צרכי הלקוחות ולהבטיח מטבח יעיל, משגשג וכמובן רווחי.


מקצועיות של שפים עבור שפים

בעזרת צוות השפים והתזונאים שלה יוניליוור מסייעים ללקוחות ליצור מנות שמבטאות את האיזון המושלם בין טעם לבין תזונה נכונה. מנות אטרקטיביות שמוגשות באופן אחיד וברמה הגבוהה ביותר. ההבנה העמוקה בטכניקות בישול והידע הבינלאומי בנושאי אוכל מאפשרים לחברה להעמיד לרשות הלקוחות שלל שירותים חדשים ופתרונות מתקדמים למטבח המקצועי.


כשרות: פרווה למהדרין בהשגחת הרבנות חיפה ובאישור בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

טלפון: 1-800-780-780

bottom of page