top of page
  • Rafi Sirkis

חברת VEGA מוצרים טבעוניים משיקה: ממרח בטעם חמאה

וגה מוצרים טבעוניים מציגה ממרח טבעוני ואורגני בטעם חמאה. הממרח קל למריחה ובעל טעם ומרקם עשיר וארומטי כמו ממרחי החמאה שכולנו מכירים. מטעימות עיוורות שנערכו בקרב קהלים שונים נמצא כי 100% מהטועמים חשבו שזו חמאה!

בשנים האחרונות נצפית עלייה בצריכת תחליפי חלב צמחיים. רגישות לחלב, אי סבילות לקטוז וטבעונות הם האחראיים העיקריים לעלייה זו, אך גם אנשים שמקפידים על אורח חיים בריא מחפשים אלטרנטיבות צמחיות למוצרי חלב.


צילומים: הדס ניצן

הממרח החדש הוא תערובת של רכיבים אורגניים: שמן לפתית, שמן קוקוס, שמן שיאה, חמאת שקדים, מיץ גזר ומיץ לימון. הממרח מיוצר תחת ביקורת קפדנית ונקי מחומרי הדברה ו-GMO’s (הנדסה גנטית). בהשוואה לממרחי חמאה חלביים, הנמצאים בשוק הוא אינו מכיל שומן טראנס, כולסטרול, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים.

הממרח הטבעוני בטעם חמאה מתאים למריחה על הלחם, לאפייה,לטיגון, לבישול ולהכנת רטבים. בכל מאכל שבדרך כלל מכיל חמאה, ניתן מעכשיו להחליף את החמאה בממרח הטבעוני החדש של וגה.

את הממרח מייצרים בדנמרק, במפעל שכנראה מייצר גם ממרחי חמאה אחרים. זה מסביר מדוע, למרות שהמוצר עצמו טבעוני, הכשרות שלו היא "לאוכלי חלב נוכרי".


על חברת וגה

חברת וגה מוצרים טבעוניים מיבאת ומשווקת מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, כולם אלטרנטיבה למוצרים מהחי. מוצרי וגה מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא רכיבים מהונדסים גנטית. למידע נוסף אודות VEGA ועל מוצרי החברה, בקרו באתר:

ובפייסבוק: @vegativoni


מחיר מארז של 225 גרם:

18.90 ₪ לצרכן.

בחודש נובמבר המוצר יימכר במחיר השקה של 14.90 ₪.


ניתן להשיג:

ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

bottom of page