top of page
  • Rafi Sirkis

הקוניאק רמי מרטן חוגג 300 שנים ומשיק מהדורת יובל

עודכן: 18 במרץ

רמי מרטן הוא אחד מארבעת מותגי הקוניאק האיכותיים ביותר בעולם. החברה נקראת על שם האיש שהקים אותה בשנת 1724, בדיוק לפני 300 שנה, באזור קוניאק שבצרפת. בתחילה הוא עסק במסחר ולאט לאט עבר לייצור. את הלוגו של החברה שמשתמשים בו עד היום יצר נכדו, כשירש את החברה.



 

צילום: באדיבות חברת הכרם

האדמה בשני אזורי הגידול היא אדמת גיר שבזכותה חלחול המים לשורשי הגפן מאוזן. הכרמים נטועים כך שהגפנים מקבלות את אור השמש בצורה אופטימאלית והענבים מגיעים לבשלות מושלמת. את הקוניאק מפיקים משלושה זני ענבים, שרק מהם מותר בחוק לייצר קוניאק:

  • אוני בלאן (Ugni Blanc)

  • פול בלאנש (Folle Blanche)

  • קולומבאר  (Colombard)

 


לאחר תסיסת הענבים האלה מזקקים את היינות הלבנים שנוצרו.

התזקיק נקרא "מי החיים"  Eaux de Vie.


את הקוניאק מכינים הייננים של רמי מרטן מתערובת של תזקיקים, כדי להגיע לטעם המיוחד. התערובת עוברת יישון בחביות עץ אלון שם מקבל הקוניאק את הצבע שלו. ברמי מרטן היישון נעשה בקפידה ולאורך זמן רב יותר מהזמן המינימלי הקבוע בחוק.

 

"במשך 300 שנה, עברו הידע והמומחיות של יצירת תערובות התזקיקים, ותהליכי היישון מדור לדור." אומר ז'אן-פיליפ הקט , מנכ"ל רמי מרטן. "על ידי הזמנת הצרכנים שלנו לחקור את האומנות והסיפור שלנו, ועל ידי שיתוף עם הכישרונות היצירתיים המבטיחים ביותר, יחד אנו בונים קוניאק יוצא דופן עבור הדורות הבאים."

 

רמי מרטן V.S.O.P   במהדורת יובל 300 שנה

מהדורת היובל של הקוניאק בדרגת V.S.O.P  הפופולרי בעולם, היא בעלת איכות בלתי מתפשרת. הקוניאק הזה מיוצר ממבחר תזקיקים מיושנים, שהצעיר שביניהם מיושן יותר מ-4 שנים והמבוגר מיושן לפחות 14 שנה, בחביות עץ אלון לימוזין, תחת ביקורת מוקפדת ביותר. הקוניאק מיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר המגיעים מהכרמים, הנמצאים בשתי החלקות הנחשבות בחבל קוניאק:

55% מגיעים מאזור גרנד שמפיין,

ו-45% מגיעים מאזור פטיט שמפיין.

 

מהדורת היובל נמכרת בבקבוק מעוצב עם חבק המציין בזהב את 300 השנים מאז שנוסדה החברה. בשקע שעל הבקבוק מופיע הלוגו של החברה, גם הוא בזהב.


הבקבוק נמכר בקופסת קרטון בצבע זהב.

 

מחיר מומלץ לצרכן :

לבקבוק המכיל 700 מ"ל:  250 ₪

 

ניתן לרכישה :

בחנויות האלכוהול המורשות.

 

יבואן רשמי בישראל:

חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ

bottom of page