top of page
  • Rafi Sirkis

המוצר YO'RIDGE - שילוב טבעוני של יוגורט ופורידג' מושק בישראל

חברת "יופיקס" היא סטארט-אפ ישראלי בשטח המזון. החברה פיתחה לאחרונה, עבור השוק הבריטי, סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה תחת המותג

YO'RIDGE - THE REAL FOODISTS.

הסדרה כוללת 3 טעמים:

· בננה מייפל ופולי קקאו,

· תפוח עץ חמוציות וקינמון,

· אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות.




צילום:חגית גורן

לאור הצלחת הסדרה באנגליה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל. שם המוצר YO'RIDGE מורכב משילוב המילים יוגורט (Yogurt) ודייסה (Porridge).


סדרת YO'RIDGE (יורידג') כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד:

· קוקוס,

· שומשום,

· שיבולת שועל

· עדשים.

אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות.


המוצר אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל. הוא מכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי, ויש בו אחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל.


אנחנו מצאנו שהמרקם סמיך מאוד והטעם מרוכז ועשיר מאוד. תוספת של גבינה לבנה מאוד הועילה לטעם ולמרקם של המוצר, אך כמובן פגעה ב"צמחוניות" שלו.


על חברת יופיקס

זוהי חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, הראשונה במיזמי חממת THE KITCHEN של קבוצת שטראוס. החברה מייצרת את מוצריה במפעל בנתיבות. לאחרונה החלה החברה לייצא את סדרת YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS והם נמכרים בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון. לאור ההתקבלות הטובה, המוצר עתיד להימכר גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה.


כשרות:

פרווה בהשגחת הרבנות ישראל.

מחיר מומלץ לצרכן:

ליחידה במשקל 125 גרם: כ- 6.90 ₪


אפשר להשיג:

בחנויות שופרסל גרין.


bottom of page