top of page
  • Rafi Sirkis

דומינו'ס פיצה משיקה את סדרת הצ'יזי קראסט

דומינו'ס פיצה מרחיבה את ליין הפיצות הייחודיות עם סדרת פיצות חדשה, דומינו'ס צ'יזי קראסט, שתכלול בשלב הראשון שתי פיצות. המיוחד בסדרה החדשה הוא הטיפול בשוליים העגולים שמסביב לפיצה. הפעם יוצרים עיגול בצק גדול יותר, מפזרים גבינה מסביב ומקפלים את עודף הבצק מעל הגבינה שבשוליים. שאר שלבי ההכנה זהים להכנת פיצה רגילה: מריחת רוטב עגבניות כל מרכז הפיצה, פיזור גבינת מוצרלה על הרוטב, ומעל – אחת או יותר מהתוספות המוצעות תמיד. שני סוגי הפיצה הם:

  • בפיצה הראשונה במשפחה הגבינה המתחבאת בשוליים היא גבינת מוצרלה

  • בפיצה השנייה במשפחה הגבינה המתחבאת בשוליים היא גבינת שמנת שום משובחת

לרגל ההשקה דומינו'ס פיצה יוצאת במבצע מיוחד של משפחתית צ'יזי קראסט במילוי מוצרלה או שמנת שום + תוספת לבחירה + משפחתית 100% מוצרלה ב- 59.90 ₪ כל אחת בלבד.

הפיצה תימכר בכל סניפי הרשת בגודל משפחתי בלבד!

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק בדומינו'ס פיצה אמר: "אנו שמחים להשיק בישראל את פיצת הצ'יזי קראסט של דומינו'ס ארה"ב - פיצה משפחתית המציעה מילוי גבינות משובחות שנועדו לתת ביסים טעימים במיוחד לקראת סוף הפיצה. בכך שפתחנו את אפשרות הצ'יזי קראסט לכל התפריט (למעט הפיצות של אסף גרניט), ניתן יהיה להזמין את מילוי הקראסט למעשה עם כל שילוב אפשרי של תוספות ובכך לספק חוויה משדרגת לפיצות האהובות שלנו".

על דומינו'ס פיצה בעולם ובישראל

דומינו'ס פיצה היא רשת בינלאומית של מסעדות מזון מהיר ומשלוחי פיצה. הרשת נוסדה על ידי טום מונהאן בשנת 1960, ובסיסה בעיר אן ארבור שבמישיגן, ארצות הברית. הרשת מפעילה כ-11 אלף סניפים בכ-73 מדינות, מעסיקה כ-200,000 עובדים בכל העולם ונחשבת לרשת הפיצה השנייה בגודלה בארצות הברית. הרשת החלה לפעול בישראל בשנת1990 . נכון לשנת 2014 מונה הרשת בישראל 46 סניפים מתוכם 17 בזכיינות, כולל 2 הסניפים הכשרים היחידים בעולם הנמצאים בפתח תקווה.

טלפון להזמנות: 1-700-70-70-70

אתר אינטרנט: https://www.dominos.co.il

bottom of page