top of page
  • Rafi Sirkis

Schweppes NO Sugar

משקה Schweppes NO Sugar הוא מותג חדש לשוופס. זהו משקה מוגז מרענן בטעמי פירות עם 0 סוכר ו 0 קלוריות, עם חומרי טעם וריח טבעיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. המשקה ישווק בשלושה טעמים:

  • תות ליים

  • לימונדה ורודה

  • תפוח

בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקי זכוכית אישיים של 330 מ"ל. קהל היעד המרכזי הוא צרכני מוגז דיאט שמחפשים גיוון למשקאות מוגזים אחרים וצרכני שוופס שמעוניינים להפחית בצריכת הסוכר.


צילומים: יח"צ

לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שיחת היום בעולם המזון והמשקאות היא כמות הסוכר. מדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של סדרה חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות- Schweppes. אנחנו עובדים ביפאורה כבר מספר שנים בפיתוח, המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם. במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר. שיא הפעילות שלנו היום בהשקת מותג חדש לשוופס, שוופס ללא סוכר ללא קלוריות וללא חומרים משמרים."

ההשקה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, דיגיטל ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו 8מיליון ₪.


שוק המשקאות המוגזים בישראל

ההיקף השנתי של שוק המשקאות המוגזים בישראל (לפי נילסן מרץ 2018 MAT ) הוא מעל 327 מיליון ליטר ובהיקף כספי של מעל 1.3 מיליארד ₪. שוופס מהווה קרוב ל7% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות (כולל מים) והוא המותג הצומח ביותר בקטגוריה. שוופס גדל בשנה האחרונה ב4% לצד ירידה של קוקה קולה ב2%, גידול של נביעות ב-3.5% פריגת ב-2.8% וספרינג ב 1.2%.


המותג Schweppes

שוופס הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות כולו, עם נתח שוק כספי של 7% ומציג גידול של 4% רק בשנה האחרונה. שוופס הינו המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן מרץ 2018(MAT . שוופס מוביל את החדשנויות הגדולות ביותר - מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי ועד לפיתוח מוצרים מופחתי סוכר בצורה הדרגתית ומתמשכת במוצרים הקיימים במטרה להרגיל את הצרכנים לצרוך פחות סוכר.

bottom of page