• מגזין רות סירקיס

SCHWEPPES ENERGY

"שוופס משיק סדרת משקאות אנרגיה חדשה, סדרת אנרג'י. הסדרה מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה." אמרה טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה. "זהו מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות."



סדרת Schweppes Energy תשווק בפחיות SLIM, 330 מ"ל בעיצוב מודרני של סטודיו מרחב. הסדרה כוללת שלושה טעמים:

· אסאי,

· אפרסק

· גווארנה.


המשקאות החדשים מכילים קפאין טבעי, שמקורו בקפה ירוק וגווארנה, מיץ פרי, ויטמינים וחצי מכמות הסוכר שבמשקאות אנרגיה (לא דייאט) אחרים. המשקאות קיבלו ציונים מצוינים במבחני טעימה שנערכו בקרב צרכני משקאות אנרגיה.


סדרתSchweppes Energy החדשה פונה לקהל חדש, גילאי 16-24 שהוא צעיר משמעותית מהקהל הבוגר יחסית, גילאי 25/30 ומעלה, שאליו פנה המוצר עד כה. התמיכה התקשורתית והשפה התקשורתית של הסדרה תהיה ייעודית ושונה מהתמיכה הכוללת במותג, בהתאם. המהלך ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, דיגיטל ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו 8 מיליון ₪.


שוק משקאות האנרגיה והמשקאות הקלים בישראל

ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן 20/4/2019MAT) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% מול אשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון ₪ (ירידה של 3.5% מול אשתקד). Schweppes הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות הקלים (ללא מים מינרלים), והיחיד שמציג צמיחה מול ירידה של כלל השוק. שוופס מהווה 8.6% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות וגדל בשנה האחרונה ב-2%. זו תהיה כניסה ראשונה של Schweppes לתחום משקאות האנרגיה.


המותג Schweppes

המותג Schweppes מוביל את קטגורית מוגז צבעוני עם מעל 40% נתח שוק כספי, ו39% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב3% כספי ו2% כמותי, מול ירידה של כלל הקטגוריה ב1% כספי ו5% כמותי.


שוופס Schweppes הוא המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן 20/4/2019 ומוביל את החדשנות הגדולה ביותר - מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי מוגזים בטעמים ללא סוכר ועוד.

כשרות:

פרווה למהדרין, הרבנות הראשית רחובות, ובהשגחת בד"צ מהדרין.

© 2023 by Salt & Pepper. Proudly created with Wix.com

SUBSCRIBE VIA EMAIL