top of page
  • Rafi Sirkis

Kind חטיף טבעי אמריקאי עכשיו בישראל

קטגוריית החטיפים תקבל החודש חיזוק משמעותי עם השקתו של החטיף Kindבישראל אשר ישווק על ידי חברת שטראוס. זהו חטיף הנמכר באריזה שקופה, שדרכה רואים את המרכיבים:

  • אגוזי ברזיל, אגוזי פקאן ואגוזי מקדמיה

  • שקדים, בוטנים וזרעי פשתן

  • מישמישים, צימוקים, תמרים וחמוציות מיובשים

כרוכים יחד באמצעות דבש, סירופ מייפל

אין בחטיפים האלה גלוטן, רכיבי חלב או צבעי מאכל

ואין בהם חומרי ריח, טעם, ושימור מלאכותיים


החטיף שנמכר עד כה בהצלחה בארצות הברית ובאירופה, ידוע בטעמים הטובים שלו וביכולתו לייצר תחושת מלאות ושובע. חטיף Kind משתלב במגמת הClean Eating ששטראוס מובילה בחודשים האחרונים ומצטרף לסדרת אקטיביה של דנונה. באמצעות השקיפות, חטיפי Kind מאפשרים לדעת במה אנחנו מזינים את הגוף שלנו.


את ההשקה בישראל מובילה טל בן פורת, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס. לדברי טל,"הנגשה של חטיף המכיל רכיבים טבעיים לציבור הרחב, תאפשר לאנשים לצרוך מוצר טעים ומפנק, המעניק איכות ותחושת שובע לגוף".


על חברת KIND

חברת KIND הוקמה בשנת 2004 על ידי דניאל לובצקי. דניאל נולד במקסיקו לאב ניצול שואה. הוא עבר ללמוד ולחיות בארצות הברית, ויש בעברו גם לימודים בישראל.

החברה נשענת על שלושה יסודות – טעם, בריאות והפצת נדיבות וטוב לב. יש לה מגוון של מוצרים, והיא המובילה בארצות הברית בנושא חטיפי הבריאות. על פי נתוני החברה, עד היום, היא מכרה יותר ממיליארד חטיפים בארצות הברית, קנדה, מקסיקו ובריטניה.

כשרות: פרווה OU ארה"ב, ובאישור הרבנות הראשית לישראל

bottom of page