• Rafi Sirkis

שני משקאות שוופס עם פחות סוכר


צילום: יח"צ

לשוופס מוחיטו, שהושק בהצלחה מרובה בקיץ האחרון, מתווסף שוופס מוחיטו ללא סוכר. זוהי בשורה אמיתית לצרכני ה-No Sugar אשר מחפשים ליהנות מהמשקה המוגז, בעל חווית הטעמים המרעננת של ליים ונענע, בגרסה נוספת ללא סוכר.


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "שוופס ממשיך להוביל בחדשנות מוצרית ומזהה את מגמות השוק והרצון בקרב הצרכנים לאופציות מופחתות סוכר על מדף המשקאות. בעקבות כך, שוופס משיק שניים ממוצריו האהובים בגרסאות מופחתות סוכר או ללא סוכר".


בפיתוח המוצר הושקעו מאמצים רבים על מנת לא לפגוע בטעמו ובחוויית המשתמש של הצרכן.

המוצר מגיע באריזה חדשה של בקבוק משפחתי של 1.5 ליטר.


בנוסף, שוופס ביטר למון – אחד המשקאות הקלאסיים, הוותיקים והאהובים שיש לשוופס להציע, מושק בגרסה נוספת עם 80% פחות סוכר ואותו הטעם בדיוק!

המוצר מגיע באריזה משפחתית של 1.5 ליטר. מכיל כינין.