עוד לפני שהיו ספרי בישול צבעוניים נהגו יצרני המזון בארצות הברית לחלק במדפי המרכולים, בהם הוצגו המוצרים שלהם למכירה, חוברות עם מתכונים המסבירות מה לעשות עם המוצרים שלהם. לפעמים אלו היו ספרונים קטנטנים מקופלים המחוברים לצוור הבקבוק, ולפעמים המתכונים היו מודפסים על החלק הפנימי של האריזה. והיו עוד אינספור וריאציות איך להעביר ללקוחות מידע שיגרום להם לרצות לרכוש את המוצר.
גם ספרי הבישול הראשונים לא התביישו למלא את הספרים במודעות, והמודעות האלה היו חלק חשוב מתקציב הספר. אחת המהפכות שיצר הספר "מהמטבח באהבה" הייתה שהוא היה נקי מפרסומות. ההצלחה הפנומנאלית שלו פתחה תקופה של כ-40 שנה שבה זה לא היה נאה לשים מודעות בספר בישול רגיל. מפעם לפעם חברו חברות המזון עם חברות ההוצאה לאור ויצרו ספרים שכללו פרסומות. אותם הם הכניסו לחבילות שי של מוצרים שלהן או נתנו אותם במתנה לקונים שקנו שישיות בירה או מארז גדול של "טחון מן הצומח".
תקופת הזוהר של ספרי הבישול האמיתיים, הנקיים ממודעות עברה מהעולם. היום מחברי ספרי בישול שרוצים לראות את ספריהם מתפרסמים צריכים להביא כסף מהבית כדי לממן את התענוג. עקב יוקר ההפקה הם מתמחרים את הספרים שלהם במחירים ראויים לדעתם, שאינם גורמים להתנפלות על הספרים. בהמשך הדרך הם מתמחרים את הספרים במחירי רצפה, העיקר להיפטר מהם. רק לעיתים רחוקות הם זוכים לראות את כספם חזרה.
לתוך הזירה הזו החליטה חברת ישרקו מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מוצרי מזון מהמובילים בעולם, להיכנס עם קטלוג/ספר מתכונים מהודר בשם "חגיגה של אוכל טוב". את עריכת הספר הם מסרו לידים המנוסות של ז'אנה גור, הבעלים לשעבר של האימפריה של "על השולחן". ז'אנה בחרה צוות מקצועי, וקיבלה כנראה תקציב לא קטן להפיק ספר מרשים מאוד.
ספר המתכונים מציע 136 מתכונים וטיפים שעושים שימוש במקצת מתוך אלפי המוצרים שחברת ישרקו מייבאת ומשווקת מכל רחבי העולם. החל מבשרים ודגים, גבינות מצרפת, שוויץ, הולנד, עשרות סוגי פסטות, רטבים, מוצרי ירקות, קמחים, נקניקים, יינות ומשקאות אלכוהוליים. היצרנים שתפו פעולה והציעו מתכונים למנות המוצגות בחמישה פרקים:
פותחים שולחן
המופע המרכזי
פיצה ופסטה
ארוחות בלחם
מה תשתו
עדי כהן מנכ"ל ישרקו אוהב את התוצאה ואומר: "הספר פותח צוהר אל עולם תוכן שלם, המדבר לא רק אל חובבי הקולינריה המושבעים אלא גם אל האדם הממוצע, שלרוב עושה קניות במרכול ומכין את האוכל בביתו אך מעוניין בקולינריה עולמית ומיוחדת. הספר משקף את תפיסתנו - עולם האוכל הוא עולם שלם של ערכים, החובק בתוכו הרבה מעבר למנת אוכל טובה. תמיד חתרנו להביא לקהל הצרכנים בארץ את הטוב, החדשני, הטעים והאיכותי ביותר מכל רחבי העולם, מתוך האמונה שחומרי גלם מעולים הם הבסיס לשלמות ולשמחה במטבח. הרעיון לאיסוף החומרים וכתיבת הספר עלה מתוך מקום, שבשנים האחרונות הישראלי, שנחשף לכל תוכניות הבישול מבקש גם לנסות ולבחון את יכולותיו בעולם המטבח. ואנו כחברה יבואנית של חומרי גלם ומוצרי מזון ייחודיים מהעולם זה היה ללא ספק צעד מתבקש לפנק את קהל לקוחותינו."
חיפשנו ומצאנו בספר כמה מתכונים בודדים שניתן להכין מבלי לרכוש מוצרים של ישרקו. אחד מהם הוא גרסה מודרנית למתכון המיתולוגי "ביצה בקן" מתוך הספר "ילדים מבשלים". אבל כמה חבל שלא טרחו לתת קרדיט למקור של השם.
כדי להתרשם מהאיכות הגבוהה של ההפקה סרקנו עבורכם עוד שלוש תמונות של מאכלים שראויים לתואר מתכוני אמת ולא מתכוני פרסום:
רוסטביף סינטה ממולא באספרגוס
לברקים שלמים במעטפת מלח
פילה סלמון אפוי עם קשקשי זוקיני ורוטב הדרים
הספר "חגיגה של אוכל טוב" מוצע למכירה ב- 40 סניפי רשת טיב טעם בארץ, כבר מההתחלה במחיר של 49.00 ₪.
הוא נמכר גם באתר האון ליין, של טיב טעם בכתובת: www.tivtaam.co.il
谷歌seo推广 游戏出海seo,引流,快排,蜘蛛池租售;
Fortune Tiger Fortune Tiger;
Fortune Tiger Fortune Tiger;
Fortune Tiger Fortune Tiger;
Fortune Tiger Fortune Tiger;
Fortune Tiger Slots Fortune Tiger Slots;
谷歌seo推广 游戏出海seo,引流,快排,蜘蛛池租售;