רשת מחסני השוק משיקה את סדרת Basic של מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות שונות, במחירים חסרי תקדים הנמוכים בכ- 20%- 50% ממחיר השוק בהתחייבות לצרכן.

הרשת נרתמת למאבק ביוקר המחיה בארץ ומשנה את כללי המשחק בעולם הקמעונאות: רשתות שיווק אחרות מעלות מחירים כל הזמן ונלחמות בחובה לסמן מחירים על המוצרים. וכאשר הן מעלות מחירים – העובדים מדביקים תוויות מחיר חדשות על תוויות המחיר הקודמות.
במחסני השוק מוצעת סדרת הבייסיק הכוללת 20 מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות מגוונות: מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים, תחזוקת הבית ועוד. מחירם של מוצרי הסדרה מוטבע על גבי האריזות ובכך מהווה התחייבות של הרשת למחיר הנמוך לאורך זמן.
אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן.
הרשת הוקמה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. כיום מונה הרשת 69 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת. ובמקביל, מפעילה אתר סחר מתקדם. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ וסניפיה הוסבו ל-"מחסני השוק בשבילך"- בכך, הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בארץ.
מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות פעיל וחזק המונה למעלה מחצי מיליון לקוחות וכמו כן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים בלעדיים למחזיקי הכרטיס.
אודות סדרת בייסיק
מטרת העל של סדרת בייסיק היא להעניק לצרכן אלטרנטיבת קנייה במחיר שפוי, קבוע ולזמן ממושך, תוך הקפדה על רמת מוצר גבוהה. גולת הכותרת היא מחיר מובטח, יציב וקבוע שאף מוטבע בהדפסה על גבי האריזות.

סדרת בייסיק צפויה להוזיל לצרכן בין 20%-50% בצריכת המוצרים השונים. היא מושקת בפורמט White Label . הבחירה לצאת בסדרה שאינה ממותגת, נועדה להטיב עם כלל הצרכנים ולספק מענה ישיר מהיצרן לצרכן.
סדרת בייסיק כוללת: בייגלה, קרקר, דגני בוקר, פסטה, פתיתים, שימורי ירקות, שמפו, מרכך כביסה, שקיות אשפה, נוזל רצפות ועוד.
בהנהלת הרשת מציינים "כל הנתונים מראים שאחד הדברים שמכבידים על האזרח הישראלי הוא יוקר המחיה. הגזירות הכלכליות ועליות המיסים שמביאה בפתחה שנת 2025 צפויות גם הן להכביד, כך שבחרנו לפעול באופן מהיר כדי להביא לשינוי בהשקה זו עם בשורת מחירים אחידים וקבועים לכל אורך השנה, כך שהצרכן נהנה מהמחירים ללא תלות במבצעים נקודתיים".

עוד הוסיפו ברשת, "תמהיל המוצרים בסדרה מתייחס גם למוצרים בהם נרשמה עליית מחיר חדה במיוחד. נציע מוצרים טובים במחיר קבוע ושווה לכל כיס, ללא התניה של אותיות קטנות או מגבלת זמן. חשוב לזכור שאנו מספקים לצרכן הישראלי מנעד רחב ואלטרנטיבות צריכה שונות, אך לבסוף, השינוי האמיתי יגיע רק ממנו בהתאם לפתיחותו ולנכונותו לשינוי בהרגלי הצריכה. ההכרעה מה לקחת מהמדף לתוך עגלת הקניות היא בסופו של דבר של הצרכן, כך שככל שתהיה דרישה למהלך נרחיב את הסדרה עם מוצרים מקטגוריות נוספות".
דוגמאות למחירים מסדרת Basic של רשת מחסני השוק:
שימורי עגבניות באריזת 3 יחידות-400 גרם : 10.9 ₪. מוצר מקביל יעלה 17.9 ₪.
מרכך כביסה באריזת 1 ליטר יעלה 6.9 ₪, בעוד מוצר מקביל יעלה 15.9 ₪.
מיני קרקרים 200 גרם: 3.90 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
שמפו לשיער 1 ליטר: 6.90 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
מארז חטיף בוטנים 10 יח' יעלה 7.9 ₪, בעוד מוצר מקביל יעלה 13.9 ₪.
בייגלה 300 גרם: 3.90 ₪. מוצר מקביל יעלה 10 ₪.
אל סבון רחצה 1 ליטר: 6.90 ₪. מוצר מקביל יעלה 12 ₪.
דגני בוקר קורנפלקס 500 גרם: 8.90 ₪. מוצר מקביל יעלה 14.90 ₪.
בהמשך, הסדרה תורחב ל-50 מוצרים אשר ישווקו בסניפי הרשת ובחנות האונליין.
כשרות:
כל מוצרי Basic כשרים בהשגחת הרבנות בד"ץ.
אפשר להשיג:
בכל סניפי רשת מחסני השוק בפריסה ארצית
ובחנות האונליין https://www.mck.co.il/.
צילומים: יח"צ מחסני השוק
Comments