חברת יפאורה משיקה סדרה חדשה של תפוזינה עם אחוזי פרי גבוהים במיוחד, מחוזקים C ובטעמים של קיץ:
· תפוזינה נקטר תפוז אננס,
· תפוזינה נקטר תפוז פסיפלורה,
· תפוזינה נקטר תפוז מנגו
· תפוזינה נקטר תפוז גזר
כל המוצרים ארוזים בקרטון צבעוני של ליטר אחד. הם מכילים לפחות 40% פרי, ואין בהם חומרים משמרים.
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון הטעמים שלנו. השנה במסגרת ההשקה המחודשת למותג הכי ישראלי, תפוזינה, בחרנו להשיק את סדרת הפרימיום ENJOY עם אחוזי פרי גבוהים ובטעמים אהובים."
לאחר צינון במקרר טעמנו את המשקאות – והם טעימים ומרעננים. לאחר הפתיחה צריך להמשיך לאחסן במקרר ולהשתמש תוך 5 ימים.
סדרת ENJOY של תפוזינה מצטרפת אל טעמי תפוזינה האהובים בטעמים הקלאסיים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה ורודה, לימונענע, תפוחים, תפוזים לייט, אשכוליות לייט.
לפי נתוני סטורנקסט מאי 2021, המותג תפוזינה צמח כספי ב31% וכמותי ב50%, מול מאי אשתקד. גם במצטבר תפוזינה מציג גידולים מרשימים עם 25% גידול כמותי ו 19% גידול כספי.
כשרות
פרווה למהדרין
Comments