• מגזין רות סירקיס

מילוטל משיקה סדרת צ׳יפס קפוא ב-6 סגנונות

חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. מוצרי הצ׳יפס הקפוא החדשים של החברה הם:

· צ׳יפס קלאסי

· צ׳יפס זיגזג

· צ׳יפס קוביות

· צ׳יפס פלחים

· צ׳יפס אמריקאי

· צ׳יפס סטייק

על המוצרים החדשים

מקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם. לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל החדשה עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שעד היום רואים אותם רק במסעדות. עכשיו מציעה מילוטל לצרכנים הביתיים מבחר מנצח:


צילום: יח"צ

צ'יפס קלאסי

מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.

נמכר בשקית במשקל 800 גרם.

נמכר גם בשקית משפחתית גדולה במשקל 1.5 ק"ג


צ'יפס זיג זג

מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג האהוב על ילדים.

נמכר בשקית משפחתית גדולה במשקל 1.5 ק"ג.


צ'יפס קוביות

מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.

נמכר בשקית משפחתית במשקל 1 ק"ג.


צ'יפס פלחים

פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.

נמכר בשקית משפחתית במשקל 1 ק"ג.


צ'יפס אמריקאי

מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר.

נמכר בשקית משפחתית גדולה במשקל 1.5 ק"ג.


צ'יפס סטייק

מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים.

נמכר בשקית משפחתית גדולה במשקל 1.5 ק"ג.


על חברת מילוטל

חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג'אווד אגבריה. בחברה הושקעו מעל 13 מיליון ש״ח במפעל מחודש.

כיום מונה החברה כ- 100 עובדים.

החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדויקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.

תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום מוצרי צ'יפס קפוא.


בנוסף שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלבי הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.

מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.


על הבעלים ג'אווד אגבריה

ג'אווד אגבריה, מנכ"ל ובעלים של מילוטל נשוי + 5 ילדים. יש לו תואר ראשון בביו-כימיה מאוניברסיטת באר שבע. לאחר הלימודים עבד כמנכ"ל חברת נדלן משפחתית

בשנת 2004 הקים את חברת RJM תעשיות מזון, שעסקה בייצור טחינה ומממרחים. בשנת 2018 רכש את מפעל מילוטל במטרה להתרחב כתעשיין באזור הצפון. באסל ואשרף ילדיו השתלבו במגוון תפקידים בחברה וכיום הם לוקחים חלק בהנהלה החדשה שמובילה את החברה אל העתיד.

המנהל התפעולי של החברה הוא אבי לוי, שיש לו ניסיון רב בתחום הניהול השיווק והפיתוח עסקי.

מנהלת השיווק של החברה היא חופית חן סגל שניהלה חברת תוספי תזונה.

סיפור על אדמה ורב תרבותיות

בקניית המפעל קסמה לג׳וואד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי. אך יותר מכך – החיבור של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל היווה מוקד משיכה ערכי עבורו.

בקניית המפעל דאג ג׳וואד להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון – יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.

כהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת הזנים הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.


כשרות

פרווה למהדרין בהשגחת הרב רובין. ובפיקוח רבנות המועצה האזורית מטה אשר.